Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror du kommer til å angre på de hjulmutrene. Har like selv bare i sort... De ryker av så fort bilen kommer ut fra lagring.

[ Bilde ]

Grunnen til at jeg har kjøpt studs er fordi jeg liker forandringer og syns det ser kult ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir rått Ryeng1!! 8)

De felgene er helt fantastiske, og jeg tror faktisk det kan bli kult med lilla muttere, dollartegnene derimot... :P

Har trua! :)

Liker de felgene, syns de kler 5-Serien godt. Liker å skille meg ut litt, så er spent på helhets resultatet når bilen er ferdig foliert.

Tror nok det blir litt "hate it or love it" når bilen er ferdig.. :)

Hehe, $ hettene kjøpt jeg med for morro skyld :) Kjekt å prøve noe nytt! Men bestilte sølv her om dagen også, så blir de som blir på bilen og ikke gull utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bil din altså.. det bilde av bilen i garasjen var jo en smule rått :D sniker seg fram! tøffe felger;) hva er forskjell på nyrene?

Godt å høre det går riktig vei ;)

Forskjellen på den jeg har nå og BMW Performance grillen er at sistnevnte har blank sort ramme. (Matt sort den jeg har nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kommer til å angre på de hjulmutrene. Har like selv bare i sort... De ryker av så fort bilen kommer ut fra lagring.

[ Bilde ]

Grunnen til at jeg har kjøpt studs er fordi jeg liker forandringer og syns det ser kult ut :)

Tenkte mer på at mutrene er lange og stikker så langt ut. Korte mutre slik at studsene viser er jo stilig da.

bmw_wheel_studs_installed__21934.1361999644.1280.1280.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Tenkte mer på at mutrene er lange og stikker så langt ut. Korte mutre slik at studsene viser er jo stilig da.

[ Bilde ]

Hvis du går en side tilbake så ser du hva slags lug nuts (bolter) som skal på. Så studs'a blir ikke synlig m.a.o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing av fitment foran og bak. Bak er høyden helt perfekt, med en ganske grei camber. Foran derimot.. Der blir det et lite problem i mine øyne. M5 framskjermene gjør jobben med å fylle igjen det "gapet" som er nå, men vet ikke om jeg blir helt tilfreds med bredden allikevel. Syns nesten 10" ble for kraftig foran. Blir det heeelt feil med M5 skjermene montert, så blir felgpakken solgt og WP111 9.5x20" rund baut kjøpt inn.

Pic!

Bak:

kx8s521q3ssgys2ffp7a.jpg

rh33ng2pa0603kzowqu9.jpg

Grei camber..

ztzuikx97e7ai89vqagc.jpg

Foran:

bts8tdwzfv3537chggc2.jpg

Med den høyden som er nå, så har jeg 5cm å gå på bak og nesten 14cm foran inkl hjelpefjøra og ca 5cm uten hjelpeføra. Så her er det bredden på felgen som avgjør m.a.o..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...