Ryeng1 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Se det ja det ble meget bra regner med du tar med deg femmern til Tønsberg i morgen da? Hvis jeg forsto det riktig ? Jada, det kommer seg nå! Skal få lakkert opp igjen frontfangern også da det er litt steinsprut her og der. Vet ikke helt hva jeg gjør egentlig.. Har bare fått polert halve bilen og har et par småjustering å få gjort før den er klar for no utstilling/treff. Så får se om jeg evt låner meg en bil å tar turen nedover imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Synes du skal ta å kjøre femmern ned jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Et par kjappe bilder etter en runde med poleringsmaskin tidligere idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Etter en liten poleringsrunde på lørdagen etterfulgt av en punktering senere samme kvelden gjorde så jeg ikke fikk reist på treff igår, noe som var ganske irriterende. Men men, får satse på at alt går smertefritt til neste treff! Legger ut noen bilder av en blank 5'er iallefall Black&White Og et av interiøret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Det er vårmønstring på Valle Hovin søndag 6. mai. Spådd nydelig vær også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Det er vårmønstring på Valle Hovin søndag 6. mai. Spådd nydelig vær også! Lørdag 4 Mai er det på Valle hovin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 FRESH AS FUCK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Det er vårmønstring på Valle Hovin søndag 6. mai. Spådd nydelig vær også! Lørdag 4 Mai er det på Valle hovin Er det på lørdag så rekker jeg muligens en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 FRESH AS FUCK Thnx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Det er vårmønstring på Valle Hovin søndag 6. mai. Spådd nydelig vær også! Lørdag 4 Mai er det på Valle hovin Er det på lørdag så rekker jeg muligens en tur Det skal være på lørdag, for 6 mai er en mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Det skal være på lørdag, for 6 mai er en mandag Tror ratt det blir en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Jeg trekker tilbake det jeg sa tidligere om de lilla hjulmutrene dine, ble veldig tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Det er vårmønstring på Valle Hovin søndag 6. mai. Spådd nydelig vær også! Lørdag 4 Mai er det på Valle hovin Sorry, jeg trodde det var søndag. Ser at jeg har blingsa med datoen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Var på Gjøvik ikveld å tok noen bilder av bilen igjennom SF Photography. Gleder meg til å se bildene! i mellomtiden så får jeg slenge ut et par kjappe jeg tok før kulda kom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Nydelig bil og flotte bilder Prikken over i en ville nok vert 4rørs eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå