Gå til innhold

#Min E92 Alpinhvit *Til Salgs 265 000!!*

m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

y66vjkbnkmsw8xylshsf.jpg

i39s06pnh78hn2gwgev1.jpg

Da har jeg bestemt meg for felger i første omgang, kan fort hende jeg blir og bytte igjen i sommer men jeg kjøper disse nå så får vi se .Skulle ha 11" bak men jeg klarer ikke slippe drømmen om og bytte til m3 bakskjermer så da Blir det PH Edition i 9,5x19 8,5x19 enn så lenge..

Hvilken ET bør jeg ha for og få felgen helt ut og hvilken dim for og få pent strekk?

Hvil ha studs også, hvor skaffer jeg det?

Tror det blir fint når jeg slipper bilen helt nedentil :-)

Men det store spørsmålet er, hvilken farge? Kan noen redigere di i hvit for meg ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei. takk for melding. jeg syntes egentlig blåd å råd er tøft og ikke minst fint..

og det er ikke mange som tør å prøve ut den fargen de fleste, velger blå og blå og blå

...

blå er egentlig min yndlings farge men føler alle liker den og vær gang jeg ser rød blir jeg mer og mer forelsket.

så jeg hadde valgt rød...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i det ja :-) vi med e92/93 må komentere litt vetdu, godt med innspill, tips og konstruktiv kritikk!

Er usikker med fargevalg på felgene, så Nautiluz har sort med hvit ring, det var pent! Men rød var spesiellt og kanskje noe man ikke ser på vært treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hvite eller gullfargede felger hadde blitt flott jeg, som alternativ til den vanlige sølvfargen. Sorte felger forsvinner helt. Aller verst på sort bil, men synes ikke det passer mot andre farger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det stemmer, var eneste brukbare jeg fant i rød, er de sorte jeg skal ha :P

Er fine i sort, men de forsvinner litt?

LITT?? Klarer jo ikke se hvordan de ser ut. Nei får deg stålfelger heller hvis du skal ha sort. Gjør samme nytta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig cosmo. Men som matsi skrev her oppe, det er på bilder de forsvinner mest..

Må hvirkelig tenke meg om.. Har en liten teori om at det hadde vært lurt og pulverlakkere di hvit for så og lakkere di sort med plastidip?

Hahaha stigj! Har vært kult med 19 stålfelg da!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...