Gå til innhold

E 92, M sport eller ikkje?

stian89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det er sant, en lada til 10 000kr hadde nok klart det og, men det er engang sånn at det er påtide med en skikkelig bil som en kan være stolt av og trivast bak rattet mil etter mil.

ser du kjøre e92. Meina du at du ikkje er fornøgd med prisen på bilen din? sia du seie mine penger,mitt valg?

Hvor fikk du den konklusjonen fra? Jeg anbefaler 320i fremfor 320d, da jeg anser det som en bedre og artigere bil. Jeg har ingen av disse bilene selv. Og pris har jeg ikke nevnt engang. Kommentaren om dine penger var helt fri for ironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at en illeluktende, svartrøykende diesel ikke har noe i en e92 å gjøre! Den er heller ikke noe morsom den 320d motoren,syntes jeg da. Har 320i selv og den funger faktisk bra med litt turtall innabords. Og seff manuell! Og til topic, m sport er det selvsagte på denne modellen om du har mulighet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også ha valgt en 320i, men dagens dieselmotorer med partikkelfilter slipper ikke ut svartrøyk... :)

Hvorfor det? Skulle jeg hatt bensinutgaven måtte det minst ha vært 2.5 Literen

en 320D som man har rota litt i softwaren oppleves jo faktisk sportslig ut.

masse nm og lavt forbruk. er veldig pluss i boka i allefall hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler mest om smak og behag, men etter 15 år med dieselmotorer vil iallefall jeg ha en bensinmotor... :)

Hehe... Ja ser jo den. ja det er nok mye smak og behag. mye fordeler med diesel syns jeg, holder seg bedre i pris også.

Men klart, nå har jeg flere bensinbiler utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Skulle jeg hatt bensinutgaven måtte det minst ha vært 2.5 Literen

Litt enig det! En såpass tøff bil som E92 kan ikke komme kjørende med feil lyd under panseret, gå for bensin og 325i! Blir så kjipt med en gang man har firer, budget varianten som alle kan se på den ovale endestussen og høre på lyden :roll:

325i med sine 218 hester er en fabelaktig motor som er både solid og har pent forbruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320i har alt som trengs unntatt lyden. (Synd det ikke er en foredlet M54B22 som står i da. I såfall hadde jeg eid en selv). Slik tingene er, så anbefaler jeg helt klart 325i eller mer. Men kan man leve med firerlyd, så gjør 320i en fin jobb. Turtallsvillig og arbeidssom. Akkurat slik man liker det i en litt sportslig bil. 2 litersdieselen faller igjennom på de fleste områder her: Den er masete ved bykjøring og sløv/uresponsiv ved aktiv landeveiskjøring/svingkjøring. Eneste disiplinen den behersker bra er cruising på motorvei. Som sagt: jeg forstår (under tvil) at en tung familiefrakter går på diesel, men ikke en sportslig coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er opptatt av prisfall og etter min smak, utseende, så er M Sport et must!

E92 er etter min mening en av BMW´s mest vellykede design de siste årene, OG gjennom tidene, helt utrolig flott bil!

Savner min fortsatt litt innimellom..

Det var forresten en 320i (ikke "råd" til 325i og diesel er no go i coupe!), manuell og hvit med m-sport.

Den var meget lettsolgt, solgt første uke på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...