OlavRydland Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Fikk fangerene til bilen på lørdag, men fikk bare fram- og bak-fanger, manglet altså sideskjørt og grøftelys. Noen som har telefonnummer til Parts24.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Har enda ikke fått grillramma jeg bestilte med fangern for over en måned siden. Har ringt dem minst 6 ganger, og de sier den ikke er kommet på lager enda, men de får den inn snart. Forige gang jeg ringte skulle de få den inn dagen etter, og skulle bli sendt da. men har ikke fått noe.. Veldi dårlig service spørr du meg! tlf 40063311 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Har fått sideskjørtene i dag, mangler bare grøftelysene. Fangere og sideskjørt ble sendt med forskjellige kolli.. så venter til i morgen, så om jeg ikke har fått grøftelysene da så ringer jeg han.. Takk for nummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Anskaffet "nye" felger Var på Gjøvik i dag å henta nye felger til bilen ettersom att jeg solgte Alpina felgene mine.. Var en total reisetid på ca 10 timer, men var absolutt verdt det.. Felgene er 7,5" breie framme og 8,5" breie bak. Tenker att jeg kommer til å kjøre med minste lovlige dekkstørrelse på de. 195/45-R17 framme, og 225/40-R17 bak syns jeg huske att det var.. Litt bilder: Lastet opp og klare for hjemreise. Ganske bra stand til å være original M3 felger.. Fikk også med "BMW motorsports" 7,5" brei felg, som jeg kan bruke som reservehjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Blir bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Blir bra det der Håper det.. Har tenkt å gjøre bilen ganske orginal, men strøken og litt "drøyere" enn det som er vanlig og se.. Tar gjerne imot forslag og ideer dersom noen har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 M3 e46 eller M3/m-sport e36 speil?? Sitter å grubler fryktelig på hvilke speil jeg skal velge med tanke på lakkeringen jeg skal gjøre på bilen min.. Valget står mellom e46 m3 speil og vanlige e36 m3 speil.. Begge speilene kjøpes fra koed, og er ikke "billigdrit" såvidt jeg har forstått.. Jeg har en liten finger på e46 speilene.. Begge to har elektrisk justering og varme. E46 speilene er også manuelt foldbare og har blåtonede glass.. Hva tror folket? Vanlige e36 M3 speil: E46 M3 speil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 e36 skal ha e36-speil og e46 skal ha e46-speil. I tillegg så ikke "e46"-speilene ut, og er ikke engang i nærheten av å ligne på originale e46 M3-speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 e36 skal ha e36-speil og e46 skal ha e46-speil.I tillegg så ikke "e46"-speilene ut, og er ikke engang i nærheten av å ligne på originale e46 M3-speil. Takk for svar.. Jeg ble litt mer betenkt nå må jeg si, hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Synes du skal gå for vanlige e36 speil. Synes de passer MYE bedre på enn e46 speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 de såkalte e46 m3-speilene er vel AC Snitcher-speil, de er ganske tøffe, men e36 m3 er desidert det som passer best på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Takk for meninger! E46 speila er fra Koed, og heter "e46 m3 look speil" Høres ut som om jeg ender opp med e36 speil her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Åja, de lignet veldig iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Åja, de lignet veldig iallefall [ Bilde ] Haha, det er absolutt ingen tvil om! Betaler sikkert bare litt mer for "ac-schnitzer" logoen på speilet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Sett på e36 m3 speil . Hører liksom til. Blir fin med de felga dine forresten . Ps:Mulig det blir en Bø tur på oss igjen straks men da blir det hytte. Solgte Combi Campen,men du fikser vel en hytte en natt eller to til meg og mine du . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå