Gå til innhold

Ellingsen sin BMW Z4 Coupé - til salgs

Anbefalte innlegg

Hehe jepp dette er han som importerte bilen min. Veldig dyktig kar og ekstremt god service! Er nok lurt å ha med "forbehold om feil i annonsen ja" ;-) Det som er greien er at han ikke har noen z4 stående, men skaffer på bestilling fra Tyskland. Derfor står det bla fullskinn (min har det) i annonsen, da han kan skaffe "hva som helst". Prisen er (dessverre) gunstig også ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det må vi vel få til! Blir nok noen treff over fjellet i løpet av året. Skal du på GS-treffet?

Høres bra ut! :D Landstreffet på Lillehammer, også? ;) Skal selvsagt på GS-treffet, og tenker jeg kjører returen derfra via Bergen og Stavanger, der jeg faktisk aldri har vært før! :)

Har du ikke vært i republikken Bergen, min gode mann!!? :D Norges flotteste by kan by på gratis bilvask hvor som helst, deilig fisk på fisketorget, nydelig tromming fra Bauekorpset og fantastisk utsikt over de 7 fjell!

Tror du får deg en god tur visst du kjører innom vest-landet på veien tilbake ;-) da slår du følge med meg også.. Om du klarer å henge med.. Neida hehe :lol:

For min del blir det nok bare GS-treffet, enn så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det må vi vel få til! Blir nok noen treff over fjellet i løpet av året. Skal du på GS-treffet?

Høres bra ut! :D Landstreffet på Lillehammer, også? ;) Skal selvsagt på GS-treffet, og tenker jeg kjører returen derfra via Bergen og Stavanger, der jeg faktisk aldri har vært før! :)

Har du ikke vært i republikken Bergen, min gode mann!!? :D Norges flotteste by kan by på gratis bilvask hvor som helst, deilig fisk på fisketorget, nydelig tromming fra Bauekorpset og fantastisk utsikt over de 7 fjell!

Tror du får deg en god tur visst du kjører innom vest-landet på veien tilbake ;-) da slår du følge med meg også.. Om du klarer å henge med.. Neida hehe :lol:

For min del blir det nok bare GS-treffet, enn så lenge..

Joda, så neida, så... Ja visst, må koble på aktiv cruise, da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jepp dette er han som importerte bilen min. Veldig dyktig kar og ekstremt god service! Er nok lurt å ha med "forbehold om feil i annonsen ja" ;-) Det som er greien er at han ikke har noen z4 stående, men skaffer på bestilling fra Tyskland. Derfor står det bla fullskinn (min har det) i annonsen, da han kan skaffe "hva som helst". Prisen er (dessverre) gunstig også ja :)

Jeg tror BmwZ kanskje mener utvidet skinnpakke. Det er med skinn på dash hele dørpaneler, midtkonsoll og sikkert enda mer. Ser ut som du har kun skinnseter, feltene i dørene, belgene og postringen på midtkonsollen. Altså standard.

Lurer faktisk på om man ikke fikk stoffinteriør i disse med sportsetene. Har enda ikke sett noen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror BmwZ kanskje mener utvidet skinnpakke. Det er med skinn på dash hele dørpaneler, midtkonsoll og sikkert enda mer. Ser ut som du har kun skinnseter, feltene i dørene, belgene og postringen på midtkonsollen. Altså standard.

Lurer faktisk på om man ikke fikk stoffinteriør i disse med sportsetene. Har enda ikke sett noen i alle fall.

Stemmer det StigJ, tenker på utvidet skinnpakke som fullskinn. Utvidet skinnpakke har ivertfall på roadsteren skinn også rundt A stolpene og på solskyggene eller hva det nå heter. Samt det du nevnte StigJ :D Har heller ikke sett M setene med stoff, om jeg skulle få se det en gang, tror jeg det vil være en individual bil med sær smak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok en kopi ut av dem ;-) Her er link: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... 4d7037725a

Luuuuurer på hvem du tenker på? Len..hmpf..ny :lol: Har lyst på senk, men E39´en var ubrukelig for å si det mildt, så jeg kjenner det er deilig å ha en bil med noenlunde normal høyde :P I tillegg er ikke madammen så veldig giret på tanken om lav bil, igjen.. Om det blir noe, blir det nok H&R senkefjærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en sportsbil så skjønner jeg at du ikke vil skamsenke den, men der er jo ikke en SUV heller :D

Syns H&R sine gir fin høyde. Det er jo StigJ sin et godt eksempel på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjør på med senk. Vi du ikke ha den så lav som min så gå for Eibach fjærer. 30mm i stedet for 35mm. Men jeg har ingen problemer what so ever med humper eller puter. Kommer til og med greit ned i kjelleren på de forhatte ferjene mellom Stavanger og Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...