StigJ Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hmf. Han drar jo prisnivået på Coupe alt for langt ned synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hehe jepp dette er han som importerte bilen min. Veldig dyktig kar og ekstremt god service! Er nok lurt å ha med "forbehold om feil i annonsen ja" Det som er greien er at han ikke har noen z4 stående, men skaffer på bestilling fra Tyskland. Derfor står det bla fullskinn (min har det) i annonsen, da han kan skaffe "hva som helst". Prisen er (dessverre) gunstig også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hehe det må vi vel få til! Blir nok noen treff over fjellet i løpet av året. Skal du på GS-treffet? Høres bra ut! Landstreffet på Lillehammer, også? Skal selvsagt på GS-treffet, og tenker jeg kjører returen derfra via Bergen og Stavanger, der jeg faktisk aldri har vært før! Har du ikke vært i republikken Bergen, min gode mann!!? Norges flotteste by kan by på gratis bilvask hvor som helst, deilig fisk på fisketorget, nydelig tromming fra Bauekorpset og fantastisk utsikt over de 7 fjell! Tror du får deg en god tur visst du kjører innom vest-landet på veien tilbake da slår du følge med meg også.. Om du klarer å henge med.. Neida hehe For min del blir det nok bare GS-treffet, enn så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hehe det må vi vel få til! Blir nok noen treff over fjellet i løpet av året. Skal du på GS-treffet? Høres bra ut! Landstreffet på Lillehammer, også? Skal selvsagt på GS-treffet, og tenker jeg kjører returen derfra via Bergen og Stavanger, der jeg faktisk aldri har vært før! Har du ikke vært i republikken Bergen, min gode mann!!? Norges flotteste by kan by på gratis bilvask hvor som helst, deilig fisk på fisketorget, nydelig tromming fra Bauekorpset og fantastisk utsikt over de 7 fjell! Tror du får deg en god tur visst du kjører innom vest-landet på veien tilbake da slår du følge med meg også.. Om du klarer å henge med.. Neida hehe For min del blir det nok bare GS-treffet, enn så lenge.. Joda, så neida, så... Ja visst, må koble på aktiv cruise, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hehe jepp dette er han som importerte bilen min. Veldig dyktig kar og ekstremt god service! Er nok lurt å ha med "forbehold om feil i annonsen ja" Det som er greien er at han ikke har noen z4 stående, men skaffer på bestilling fra Tyskland. Derfor står det bla fullskinn (min har det) i annonsen, da han kan skaffe "hva som helst". Prisen er (dessverre) gunstig også ja Jeg tror BmwZ kanskje mener utvidet skinnpakke. Det er med skinn på dash hele dørpaneler, midtkonsoll og sikkert enda mer. Ser ut som du har kun skinnseter, feltene i dørene, belgene og postringen på midtkonsollen. Altså standard. Lurer faktisk på om man ikke fikk stoffinteriør i disse med sportsetene. Har enda ikke sett noen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hehe jepp dette er han som importerte bilen min. Veldig dyktig kar og ekstremt god service! Er nok lurt å ha med "forbehold om feil i annonsen ja" Det som er greien er at han ikke har noen z4 stående, men skaffer på bestilling fra Tyskland. Derfor står det bla fullskinn (min har det) i annonsen, da han kan skaffe "hva som helst". Prisen er (dessverre) gunstig også ja Jeg tror BmwZ kanskje mener utvidet skinnpakke. Det er med skinn på dash hele dørpaneler, midtkonsoll og sikkert enda mer. Ser ut som du har kun skinnseter, feltene i dørene, belgene og postringen på midtkonsollen. Altså standard. Lurer faktisk på om man ikke fikk stoffinteriør i disse med sportsetene. Har enda ikke sett noen i alle fall. Stemmer det StigJ, tenker på utvidet skinnpakke som fullskinn. Utvidet skinnpakke har ivertfall på roadsteren skinn også rundt A stolpene og på solskyggene eller hva det nå heter. Samt det du nevnte StigJ Har heller ikke sett M setene med stoff, om jeg skulle få se det en gang, tror jeg det vil være en individual bil med sær smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Åja ja jeg har standard skinnpakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Hva heter alt.4? De ligner på SSR Mesh. Som en annen Z4 her på forumet så trenger den senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Ja det er nok en kopi ut av dem Her er link: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... 4d7037725a Luuuuurer på hvem du tenker på? Len..hmpf..ny Har lyst på senk, men E39´en var ubrukelig for å si det mildt, så jeg kjenner det er deilig å ha en bil med noenlunde normal høyde I tillegg er ikke madammen så veldig giret på tanken om lav bil, igjen.. Om det blir noe, blir det nok H&R senkefjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 På en sportsbil så skjønner jeg at du ikke vil skamsenke den, men der er jo ikke en SUV heller Syns H&R sine gir fin høyde. Det er jo StigJ sin et godt eksempel på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 SUV og SUV du Ja tror H&R sine kan bli bra, for Stig sin har perfekt høyde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Ja kjør på med senk. Vi du ikke ha den så lav som min så gå for Eibach fjærer. 30mm i stedet for 35mm. Men jeg har ingen problemer what so ever med humper eller puter. Kommer til og med greit ned i kjelleren på de forhatte ferjene mellom Stavanger og Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Greit å vite Hadde vært kjekt å se hvordan bilen er i real life, da bilder ofte lyger litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Z4 er faktisk altfor høy orginal.. Trenger minimum 35mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Steike flott vær i Bergen i dag, så jeg knipset et bilde av baken etter vask. Ja, den originale antennen er byttet ut med en litt mer annonym. Nå ser den ikke ut som en RCbil lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå