Skulebollen Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 (endret) Må da nerme seg strøken når du tilogmed bytter midtkonsoll Keep up the good work! Endret Mars 30, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Korleis syns du Castrol Limited Slip olja fungere på diffen? Har lest at fleire får "ule lyder" fra diffen under brå sving med bruka av den olja Usikker på om ska gå for OEM diff olje eller Castrol limited slip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Korleis syns du Castrol Limited Slip olja fungere på diffen? Har lest at fleire får "ule lyder" fra diffen under brå sving med bruka av den olja Usikker på om ska gå for OEM diff olje eller Castrol limited slip Har faktisk fått disse ulelydene ett par ganger, lenge siden sist nå men den skal byttes i oem olje med "FMbooster" iløpet av sesongen. Det som er synd er jo at oem oljen koster ca 1000,-kr pr liter Her er ett dårlig mobilbilde av bilen på sommerhjul, skal ta noen skikkelige bilder når det en gang blir fint vær og bilen holder seg ren i mer enn 100meter etter vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Her er noen flere bilder av sommerfelger på bil, er kjempefornøyd med de selv Bilder er tatt utenfor en vaskehall (som var ute av drift da jeg var der :@) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Var og ga bilen en skikkelig vask idag, prøvde også surfex hd for første gang. Meget fornøyd med den Legger til noen bilder i fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Kjekt med tydelige bilder Så veldig flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Har ikke skjedd så mye her i det siste, har tatt vårservicen (oljeskift motor, nye tennplugger og kupefilter) og byttet en PDC sensor som røk. Har ikke fått tid til å bytte midtkonsollen enda :-& Ellers brukes bilen nesten daglig nå som det er "sommer" og jeg koser meg stadig mens jeg kjører den, selv 2,5 år etter kjøp Dette er den bilen jeg har hatt desidert lengst og den jeg har vært mest fornøyd med, rett og slett en flott bil som man blir glad i Legger ved ett par vaskebilder fra idag, samt ett bilde av en kamerat sin ombygde E60 M5. Lånte denne ei helg, effektmessig blir M3n som en mondeo i forhold.. Tror det må bli en slik som neste M bil -Roger- og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Spotta en sølv E46 M3 med en sjåfør som lignet veldig på deg, i Ås rundt 7.50 idag. Kan det ha vært deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Holder til i Tromsø, så var nok ikke meg Pga boligkjøp er så dyrt er denne nå lagt ut for salg.. :/ Vil tro at denne er en av de bedre M3er i Norge, i tillegg til at den er ny i Norge og original. Selger ikke om ikke prisen blir riktig, da får jeg heller fortsette å leie leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=60017688&sort=0&model=1.749.893&make=0.749&ref=fas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Fant ut at det var en kompis av en kompis faktisk Men lykke til med salg, er en flott og strøken M3! Kennethe34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 Stresser ikke med salget, så fortsetter med å ta vare på bilen som om jeg skulle hatt den resten av livet Har forrige helg renset og behandlet K&N filteret, byttet skiver og klosser foran og midtkonsoll. Speilet inni bilen pungterte også her om dagen, så har bestilt nytt. Tenker også å få skiftet rute på bilen, så får de bare til å montere det da. Filteret Gammel skive Ny skive, disse var så sexy at jeg vurderte å henge de opp i stua Gammel midtkonsoll med irriterende riper Pga de ekstra 12V uttakene må man kappe i den nye midtkonsollen, var ikke noe digg å sette luftsaga i den nye midtkonsollen, men gikk bra Montert Fikk tyn på jobben pga Porsche senter skiltplatene mine, så disse lå på arbeidsplassen min en morgen. Måtte pent bytte da -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 lykke til med salg! likte den lille greia du hadde gjort på venstre siden av rattet! den type usb og aux porten! ^^ så utrulig pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 Har vært sånn passe respons på bilen, synd de fleste tror jeg vil gi den bort Har forøvrig kjøpt leilighet med nok tomt til å bygge garasje, så ville egentlig være synd å selge denne nå. Hva skal jeg ha i garasjen da? Ellers skal ruta nyttes i neste uke og da byttes også midtspeilet -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå