-Roger- Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Behold den Kennethe34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Jeg trives jo enda like godt (om ikke bedre etter alle upgrades) i bilen som når jeg kjøpte den Eneste grunnen til at salg var aktuelt var for å frigjøre litt kapital, men jeg går strengt talt ikke konkurs med både bilen og leilighet. Har jo en samboer jeg deler på bokostnader med så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 (endret) Da er det bestemt, bilen blir hos deg! Sjeldent man ser en eier som tar så godt vare på bilen sin Spesielt når den er så fin som den er. Du hadde angret om du solgte! Endret Juni 23, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Takk for hyggelige ord Du har nok rett i at jeg hadde blitt å angre meg ja, har lagt mye tid i denne! Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Har trukket annonsen fra Finn nå, så foreløpig blir bilen beholdt I helga var jeg på sommertreff på Arctic Circle Raceway og fikk sett mye frisk kjøring samt testet M3n litt på banen Hadde med to 19" forfelger som jeg satt på bak med spacere for ikke å slite ut de nye Nokian dekkene mine, dette fungerte bra. Fy for en fantastisk maskin dette er, er ingen problem å kjøre 60 mil + med full oppakning (telt, felger, jekk, bagger++) for så å legge om dekk bak og kjøre på bane ei helg. Når man er ferdig skifter man bare hjul, pakker sammen og kjører hjem igjen! Greit at den var lang fra den raskeste eller den som lå breiest på banen, men totalpakken tror jeg er rimelig uslåelig! Var også en engelsk fotograf som heter Picman som tok masse bilder, jeg kjøpte 47 bilder av de for 55 pund, det er billig! Er kanonfornøyd med bildene de har tatt og det er fint å ha litt "proffbilder" av bilen Alle bilder er tatt av Picman: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 mye tøffe bilder her godt å se bilen blir brukt Du så ikke tilfeldigvis gamle m5´n min igjen? hadde vært kult å se bilder av den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Takker Var to M5 banebiler, en sølv med gatebildekaler, så ikke hva som var under panseret på den, og en rød med kompressor. Din var vel sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 min var sølv ja, med sparco-stoler, røde belter osv. Det var vel ikke denne du så der oppe vel? ikke min gamle heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Stemmer det! Kjempelekre lykter på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Selge likevel igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Selge likevel igjen nå? Ja, jo, nei, går veldig frem og tilbake da jeg egentlig ikke vil selge, men det er økonomisk lurt å selge derfor er det litt vanskelig. Har jo nettopp kjøpt en seksjon av ett hus og der er det en del ting vi vil gjøre (garasje, oppussing bad, kjøkken, soverom++) og med en rimelig bil kan vi realisere disse planene relativt fort. Skal jeg ha M3n blir det å ta en del tid.. Men som sagt, MÅ ikke selge den så gir den ikke bort og er slett ikke sikkert den blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Ser den, men nå er vel prisen såpass at det er relativ større sjanse for at den blir solgt regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Ja, mulig det. Står at prisen er diskutabel, men det er IKKE mye altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 Tok å ga M3n en liten Spa-dag idag Begynte med avfetting og høytrykksvask av understellet, synes det er greit å gjøre dette med gjevne mellomrom for å sikre at det ikke bygger seg opp drit som ligger og er fuktig. Bilder: Så vasket jeg bilen utvendig, først fikk den seg en dose Prickbort, så en dose med sterkblandet Surfex HD og til slutt håndvask med Meguiars NXT såpe. Tok også motorrom med Surfex. Så var det på tide med litt Clay, så raskt at det var lite vits i det. Bilde av clayen er etter å ha tatt hele bilen. Så polerte jeg kjapt over bilen med DA maskin for å fjerne noen små vaskeriper som har kommet, polerte den sist i Mars så var ikke mye å ta tak i Etter polering fikk bil og felger seg ett lag med Swisswax Shield, her er voks lagt på: Behandlet plasten i motorrommet med Autoglym vinyl and rubber care, synes denne fungerer meget bra: Og til slutt ett par ferdigbilder, ett trent øye vil se at nå er Nürbürgring klistremerkene i siderutene bak fjernet Ellers skal jeg på Cars and coffee imorgen, så kommer vel noen bilder derifra også StigJ og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Utrolig hvor flink du er til å ta vare på bilen din. Respekt -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå