Glema Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 On 16.12.2015 at 13.25, mowz skrev: Jeg brukte "Carly for BMW". Trådløs OBD modul til 200kr med styring fra app på mobil (300kr for fullversjon. Kodet digitalt speedometer i display på et par minutter. Meget enkelt grensesnitt.. Har også gjort masse annet da det er mye funksjonalitet i programvaren som diagnose, feilkoder med beskrivelse, batteri registrering ++++ Carly appen å funksjonene fungerer bra på min søster E91 og en kompis sin E91, men får ikke det til å fungere på min E61. Noen som har vært borti det? On 8.11.2013 at 22.54, awt skrev: Det er ikke alltid det er nok. Som regel må man endre noen flere innstillinger også. Et annet problem er at det ikke fungerer skikkelig, lyden blir for lav og dårlig rett og slett. Har kodet inn AUX på søskenbarnet mitt sin 06 E60. Men som du sier så er lyden lav og dårlig. Finnes det noen løsning på det eller andre måter å få AUX opp å gå skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 On 06.03.2016 at 11.10, Glema skrev: Carly appen å funksjonene fungerer bra på min søster E91 og en kompis sin E91, men får ikke det til å fungere på min E61. Noen som har vært borti det? Kan du være litt mer spesifikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe61lci Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Er det og mulig å kode inn voltmeter og temp? Digitalt speedometer ligger jo tilgjengelig i hidden menu og det gjør jo temp og volt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Nei, det er ikke det. Speedometeret er ikke hentet ut fra "hidden menu", men fra et eget valg om å aktivere denne. Det samme valget finnes ikke for de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Er det mulig å kode inn Bluetooth Connection for Media? Har handsfree og Navi business... men ikke Bluetooth til media. Så må enten bruke Jack kabel, eller sette inn egen Bluetooth enhet i midtkonsollen (som er litt kronglete) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 Nei, det er ikke mulig. Du må enten montere tredjepartsløsninger eller ettermontere CIC og combox. Står mye om dette i stereo-delen her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engage92 Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 Vil det funke å kode speedometer på en bmw 2011 lci med carly wifi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 On 21.04.2016 at 13.15, engage92 skrev: Vil det funke å kode speedometer på en bmw 2011 lci med carly wifi ? Om du mener å få opp digitalt speedometer i display, så ja. engage92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå