BmwM46 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Kan jeg spør hvor du kjøpte leppa ? Finner den ingenplass.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Ehm.. ebay har? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Kan jeg spør hvor du kjøpte leppa ? Finner den ingenplass.. :S Schmiedmann skaffer billigere enn ebay om du sender de mail, de har den på webshopen sin! Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Jævlig tøff! Kunne du bare prøvd å sette railsa løst på en dag og tatt bilde? Innbiller meg at det må se enda bedre ut Uansett, tøff bil med rått stuk! Ser faktisk at det er flere komboer som passer fargen også, gule fjernlys var tøft Hehe railsa kommer nok ikke i nærheten av bilen igjen Jeg har bare gule pærer som lager skinnet i lyktene! Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 feit bil, likte spes godt fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Hvordan er stivheten på Supersport black evo? forhold til org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 utrolig pen bil. masse inspirasjon å hente her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Flott bil ja kom seg med leppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Knall tøff vogn detta, digger den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Lenge siden jeg har vært innom nå, har blitt mye jobbing med ny leilighet å sånn! Hvordan er stivheten på Supersport black evo? forhold til org? I forhold til originalt er ikke til å sammenligne, supersport er ganske stivt men ikke for stivt heller. Null gyning når man kjører over en hump og ligger bra i svingene. Har fått flere bemerkelser fra andre (bla. sære faren min) om at det er overraskende behagelig å kjøre med til tross for den er så lav. Til den prisen er jeg storfornøyd! utrolig pen bil. masse inspirasjon å hente her Flott bil ja kom seg med leppen. Knall tøff vogn detta, digger den! Takk for det Knipsa noen nye bilder her for litt siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Strøken bil! hvordan gjorde du det med konverteringen til projektor lykter egentlig? sliter litt med å finne svar på det på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Håhåhåh denne så slem ut, good job! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Bare kjøpe studs så får du looken du er ute etter...trenger ikke bygge om Ebay -> Studs BMW E46 -> buy now Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Strøken bil! hvordan gjorde du det med konverteringen til projektor lykter egentlig? sliter litt med å finne svar på det på nett Depo lyktene passer rett på null problem! Bra kvalitet er det på de også Vil anbefale de fremfor å spare 1000kr på drittlykter et annet sted. Parts and retards har de til en bra pris. Eneste jeg gjorde var å montere LED pærer i ringene og ettermontere xenon i nærlysene. Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Bare kjøpe studs så får du looken du er ute etter...trenger ikke bygge om Ebay -> Studs BMW E46 -> buy now Hehe mente ikke BYGGE OM, men montere det som du sier Det er allerede bestilt, får de forhåpentligvis neste uke! Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå