Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 treff

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://forum.vacn.no/showthread.php?252773-Cars-amp-Coffee-2013-treff/page5

VACN gutta er imponert over hvor mye bimmers det var ;)

Var litt redd for å bli overskygga av div. S- og RS-maskineri... Men det var absolutt ingen mangel på M3er og M5er + haug med Alpinaer i dag, ble helt satt ut av nivået på oppmøtet også i forhold til BMWCCN-treff :)

Hadde jeg tatt med meg vinterjakka (28. april FFS, heia Norge :lol: ) hadde jeg holdt ut i mer enn et par timer, men er kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forum.vacn.no/showthread.php?252773-Cars-amp-Coffee-2013-treff/page5

VACN gutta er imponert over hvor mye bimmers det var ;)

Var litt redd for å bli overskygga av div. S- og RS-maskineri... Men det var absolutt ingen mangel på M3er og M5er + haug med Alpinaer i dag, ble helt satt ut av nivået på oppmøtet også i forhold til BMWCCN-treff :)

Hadde jeg tatt med meg vinterjakka (28. april FFS, heia Norge :lol: ) hadde jeg holdt ut i mer enn et par timer, men er kjempefornøyd :)

MYE M-biler og alpina ja! imponert :P

vi i vag blei jo borte i mengden! :P så en S4 til bare, til Torek..

men var to med FEITE VOSSEN felger!! :D satan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for komplimenter! Det blir nok et treff neste år også :) Vi tar gjerne imot tips til hva vil kan gjøre annerledes/bedre neste år!

Var hyggelig å se kjente igjen, og treffe nye ansikter bak nicks på bimmers ;) Ser fram til flere treff med dere i sommer, ikke minst langtur til Bud!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mikrofon til premieutdeling? :) Ettersom dere allerede har anlegg der fra før, så bør det det være en smal sak?

Ellers så synes jeg egentlig alt sammen bare var veldig bra. Supert at vi ble dirigert på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...