Lars-Nord Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Greit bygg det der Yngve. Blir moro å se den i action en dag. Og å holde følge med deg med Alpina`n når den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?252773-Cars-amp-Coffee-2013-treff/page5VACN gutta er imponert over hvor mye bimmers det var Var litt redd for å bli overskygga av div. S- og RS-maskineri... Men det var absolutt ingen mangel på M3er og M5er + haug med Alpinaer i dag, ble helt satt ut av nivået på oppmøtet også i forhold til BMWCCN-treff Hadde jeg tatt med meg vinterjakka (28. april FFS, heia Norge ) hadde jeg holdt ut i mer enn et par timer, men er kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?252773-Cars-amp-Coffee-2013-treff/page5VACN gutta er imponert over hvor mye bimmers det var Var litt redd for å bli overskygga av div. S- og RS-maskineri... Men det var absolutt ingen mangel på M3er og M5er + haug med Alpinaer i dag, ble helt satt ut av nivået på oppmøtet også i forhold til BMWCCN-treff Hadde jeg tatt med meg vinterjakka (28. april FFS, heia Norge ) hadde jeg holdt ut i mer enn et par timer, men er kjempefornøyd MYE M-biler og alpina ja! imponert vi i vag blei jo borte i mengden! så en S4 til bare, til Torek.. men var to med FEITE VOSSEN felger!! satan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Den hvite A7en med Vossen-felger og den baklukespoileren... HOOOOFF! Grommeste Audien jeg har sett på lenge, har en MYE fetere og penere front enn R8 t.o.m... Nice. (den fikk min stemme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 synes hekken på a7 er merkelig jeg hadde heller valgt A5 da gitt, men hissige fronter ja! og feite rims! kantkjørt på den ene bilen min heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Enig. Synes hverken fronten eller hekken på a7 er særlig fin jeg, men a7 i seg selv er jo bare kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Jeg synes heller ikke A7 er noen særlig pen bil, men likevel synes jeg den er grise rå Blir litt som med X6, grim men rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Veldig bra oppmøte, må si jeg savnet noen audi rs2, urquattro, rs6 osv. Men mange flotte vw, audi og bmwer folk hadde med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Creds til Kenneth og Glenn som arrangerte dette flotte treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Hadde ikke gjort med noen urquattro og s2/rs2'r også, men kult at bmw var i sånt overtall. merka at jeg må få på senk/felger kjapt, for bilen min var kjedlig i forhold til de fleste andre og veldig morsomt å treffe folka bak nicka her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Herlig treff, Kenneth og Glenn! Ser allerede frem til neste år, bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Meget bra jobbet, gutter. Storartet treff, mye fine biler, og ikke minst hyggelig å slå av en prat med både gamle og nye fjes denne dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Takk takk for komplimenter! Det blir nok et treff neste år også Vi tar gjerne imot tips til hva vil kan gjøre annerledes/bedre neste år! Var hyggelig å se kjente igjen, og treffe nye ansikter bak nicks på bimmers Ser fram til flere treff med dere i sommer, ikke minst langtur til Bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Få med mercedes på neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Kanskje mikrofon til premieutdeling? Ettersom dere allerede har anlegg der fra før, så bør det det være en smal sak? Ellers så synes jeg egentlig alt sammen bare var veldig bra. Supert at vi ble dirigert på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå