Benhop Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Har noen stoff seter som ser helt jævli ut . Må få prøve å rense noe av det. Noen som har erfaringer på et bra stoff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Er vel flere som anbefaler CG Green Clean og vannsuger, men jeg har ikke særlig peiling på akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 CG Green Clean eller Meguiars APC i kombinasjon med børste og vannsuger er gull! Kan også bruke Surfex HD blandet mildt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hva med god skinnrens for hele men litt slitne skinnseter? Hva anbefales der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 CG Green Clean eller Meguiars APC i kombinasjon med børste og vannsuger er gull! Kan også bruke Surfex HD blandet mildt ut. +1. Jeg fikk "nytt" interiør i E91en min etter en runde med både GC og APC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Swisswax sitt skinnsett visst du liker å betale litt ekstra for merket. Visst ikke så fungerer Scholl sitt bra, til en god penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 SwissVax, ingen over, ingen ved siden Veldig fornøyd med Leather Care Kit selv http://www.swissvax.no/produkter/skinn-laerpleie-produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Nåja, du betaler vell mye for merket alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Hvor får jeg tak i vannsuger? er det en slags maskin eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Ja, det er en slags støvsuger, som også suger vann Biltema o.l har billige utgaver, som gjør en grei jobb. De dyrere har flere funksjoner, men koster deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Jeg har prøvd 4 forskjellige sånne pleiesett til skinn. Swissvax er utvilsomt det beste jeg har prøvd. Leathermaster selger kit som gjør en ok jobb. Selges i de fleste møbelforretninger om du vil kjøpe over disk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Vil anbefale å unngå biltema sin rens. Greit nok at den funker bra (sprayskummen), men steike "f%¤n" den lukter gammel fisk etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Håper at det går greit om jeg spør her også mr.ben. Lurer på om man kan bruke det samme til alcantara, eller om man må bruke noe annet ? Dette er til E36 om det har noen betydning om alder på stoffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Fargehandler leier ut maskiner for noen hundrelapper og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Nåja, du betaler vell mye for merket alene. Nei, det synes jeg overhodet ikke. Har du prøvd selv eller har du gjort deg opp en mening bare fordi det koster? SwissVax vil jeg påstå er en av svært få kostbare ting (uavhengig av om det er bil/bilpleie, ski, sykkel, stereo osv osv) som faktisk er verdt å betale for da pris og resultat står i stil. Kan faktisk ikke sammenlignes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå