Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 (endret) Tenkte jeg skulle slenge bilen ut her Var i Sandefjord i forje uka å henta meg 530D 2001 model Bilen virker som den er i veldig bra stand, eneste som er problemet er at CD og navigasjonen ikke funker, så må få forska litt på hva dette kan være Model description: 530d Market: Europa Type: DP81 E-Code: E39 (2) Chassis: touring Steering: links Doors: 5 Engine: M57 - 3,00l (142kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Cosmosschwarz Metallic (303) Upholstery: Stoff Rips Diagonal/anthrazit (F4AT) Production date: 28.06.2001 Assembled in: Dingolfing Code Standard Equipment 202 Steptronic 266 BMW LA wheel, radial spoke 48 520 Fog lights 548 Kilometer-calibrated speedometer 851 Language version German Code Optional Equipment 210 Dynamic stability control (DSC) 216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC 249 Multifunction f steering wheel 320 Deleted, model lettering 403 Glass roof, electrical 417 Roller sun vizor, rear door 428 Warning triangle and first aid kit 430 Interior/outside mirror with auto dip 455 Active seat for driver and passenger 459 Seat adjuster, electric, with memory 488 Lumbar support, driver and passenger 500 Headlight wipe/wash/Intensive cleaning 508 Park Distance Control (PDC) 522 Xenon Light 534 Automatic air conditioning 609 Navigation system Professional 612 BMW Assist 620 Voice control 630 Car phone with cordless receiver 672 CD changer for 6 CDs 710 M leather steering wheel 801 National Version Germany 863 Retailer Directory Europe 879 On-board vehicle literature German 940 special equipment BMW Individual 970 Business Package Code Information 431 Interior mirror with automatic-dip 473 Armrest front 555 On-board computer V with remote control 602 On-board monitor with TV 694 Provisions for BMW 6 CD changer Ettermontert Cinnamon Nappa Leather interiør! Et par bilder av bilen 2014 looken Endret September 10, 2017 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Gratulerer med tilsynelatende pen E39, og ikke minst nydelig motor! Kilometerstand og bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Gratulerer. E39 er herlige biler. Spesielt med den motoren der. Mere bilder takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Såg jo meget bra ut denne Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Flott bil Elsker us lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hehe takk takk! den var gått i overkant av 176 000 når jeg henta den, kjørte jo te kirkenes noen dager senere så nå har den gått 178 000. fantastisk god bil og kjøre, men er lit usikker på de orginale stolene, fikk smålig vondt i ryggen. så skal prøve å se om jeg finner tak i sports stolene i stedefor Flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Her er litt bilder av bilen kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Litt pixel feil må få fiksa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Termostaten gikk på tur opp til Kirkenes, så tenkte jeg bare bytter vannpumpa og multireima samtidig! Travers foringene til bakstillinga var begynt å morkne men så ikke farlig ut, men tenker jeg bytter de i samme slengen, så tar jeg også en liten service på bilen med bytte av motor olje, filter, girkasse olje og filter, og bytte olje på diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Her er forresten eneste rust flekken på hele bilen! Den er ikke så gærn i lakken heller, en del små riper og noen litt større men håper det hjelper godt på med en ordentlig rubbing og polering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Flott bil dette! Kunne godt ha tenkt meg enn sånn jeg også Nå er det vel bare å gå til anskaffelse av en mk4 navigasjon og Audiovox Mediabridge siden du har fått radioen oppe å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Gratulerer med 5'er! 530d er tøft I tillegg er det jo genialt at kameraten din med 3'er har front fanger som passer din bil bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Flott bil dette! Kunne godt ha tenkt meg enn sånn jeg også Nå er det vel bare å gå til anskaffelse av en mk4 navigasjon og Audiovox Mediabridge siden du har fått radioen oppe å gå Hehe ja det var planen det! var litt kjipt å bruke cd'er liksom også tror jeg at jeg må oppgradere lydanlegget i bilen også syns det var litt kjip lyd =/ noen ideer hva jeg burde pakke in? skal ikke ha noe sub ellerno bare høytallere Gratulerer med 5'er! 530d er tøft I tillegg er det jo genialt at kameraten din med 3'er har front fanger som passer din bil bedre! Takk takk nei e46m3 fangern ser faktisk jævlig bra ut på den i virkeligheten er en 325 som er bredda, jævlig kul blir full m5/mtech styling på 5'ern etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Noen som veit ossen pærer det er i grøfte lysene min? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 en som har vært glad i valse hjulbuer ser jeg! Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå