Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Da ble det rundt 1000 km på 530'n i går igjen :D henta dette rimelig strøkene intriøret i midt svergie :)

Skal ned til byen og kjøpe noen vaske og Shine produkter som jeg skal ha på setene før jeg hiver de inn i bilen :) flere bilder kommer :D

Postet bilde

Postet bilde

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt heter sattelbraun, ser nokså likt ut utifra bildene vertfall :)

 

En del syns kanskje det høres rart ut med brunt skinn interiør, men har bare fått positive tilbakemld i bilen min av de som har sett inni den :D Tøft med noe utenom det vanlige. Ser mye bedre ut i virkeligheten enn bilder og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt heter sattelbraun, ser nokså likt ut utifra bildene vertfall :)

En del syns kanskje det høres rart ut med brunt skinn interiør, men har bare fått positive tilbakemld i bilen min av de som har sett inni den :D Tøft med noe utenom det vanlige. Ser mye bedre ut i virkeligheten enn bilder og.

Ja det ser absolutt mye bedre ut i virkeligheta en på bilder :P men ble lei av sort bil med sort intriør :P alt ble så kjedelig :( så trur dette kommer til å gi den en liten oppkvikker :D

Blir nok bra med det interiøret der ja... hadde du sports skinn fra før?

Håper det :) nei jeg hadde ikke det :P

Var no aktiv massasje greier i front stolene, Stein harde og sitte i -.-

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble så mye greier med familie og besøk i går (mye stress med nyfødt i huset) så jeg rakk bare å få tatt ut intriøret og lagt det i garasjen, skal få tatt alt i dag :) må jo være klar til e30 meet!!! :D

Bilder av intriøret :) før start ^^

6uta6u9y.jpgybe8u5a7.jpgu3aryqan.jpga4ugysy5.jpgyzu6yrug.jpgymaba5e4.jpg7y4u7uvy.jpgaru6amuh.jpgpaqequ7a.jpg8y2egegu.jpge7araneg.jpg3y5yga6e.jpg9useje6a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...