Freakshow Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Da hadde man fått bytta veivhus ventilasjon og den så virkelig ikke ut så var på tide å få bytta den xD ser ut som motor rommet trenger seg en skikkelig vask også! oO montert stabstaget bak igjen med powerflex foringer og nye "kyllingbein" til stabstaget siden de gamle knakk når jeg monterte coilover kittet oO og montert ny fødepumpe Stor takk til Bestekompisen min som bytta delene for meg, så jeg slapp og begynne med det i dag siden jeg skal kjøre over 2000km i morgen så bilen står nå på firhjuls kontroll så skal hente den klokka 3 og da blir det full shining innvendig ^^ trur ikke jeg orker å vaske den utvendig engang. det piss regner ute så oO Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 God Tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Du står på da, når du kjører 2000km i Norge med ferge på et døgn. Sverige etter interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 God Tur! takk for det Du står på da, når du kjører 2000km i Norge med ferge på et døgn. Sverige etter interiør? jo takk kjører gjennom Finland og Sverige nei skal ikke hente interiøret på vei ned, er vel nesten 50 mil ekstra så hvis jeg skal handle det så kjører jeg i løpet av et par uker blir jo pappa snart også så må nesten se an hvordan det blir med fødsel osv er vel nærmere 2300km oO xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Da var man kommet fram for en snau time siden kjørt 2300 km på 22 timer med en haug av pauser xD Snitt forbruk på 0.65 noe jeg er veldig fornøyd med hvertfall med tanke på farta jeg har hatt Sent from my iPhone using Tapatalk Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Det blir nå en grusom gjennomsnittsfart av det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Haha ja gikk litt fort Mye 70 og 90 soner i både svergie og finnland men holdt ikke de (a) Men bilen er god å kjøre ^^ litt vondt i ryggen av setene så trur de må bli bytta ut Og en til positiv ting! Den hadde slitt mye mindre dekk bak en forventa Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Ikke rart du brøt de, når du har hatt en gjennsomsnittsfart på over 120km/t Nytern, Designer, Haukefer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Haha xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Bilde av bilen på kaia i Moss trur jeg Skal sove litt så gi den en skikkelig shining Sent from my iPhone using Tapatalk Designer og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Et par bilder av gården hjemme hos mor og stefar 1984 Ferrari 308 gtb qv Banebil nr2 2.8l v6 compressor Står en til hvit i garasjen med 3l motor non compressor Og 2 ducatier Oo Det klør jo ikke litt i fingrane når man er på besøk Også tok jeg et par dårlige iPhone bilder av 530'n og amerikaneren til en kompis ^^, Beklager skitten bil! Den skal få seg en skikkelig shining i morgen Sent from my iPhone using Tapatalk Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Og et lite bilde av første møte til diesel dyret og bensin slukern Skal shine over begge bilene innvendig og utvendig i morgen ^^, Også skal jeg pelle av egr ventilen i morgen og rense den. Regner med den er full av gørr More photos tomorrow! Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Var flink og shina over bilen i dag Den ble ren og pen vaska og skrubba for ingen ting -.- begynte å regne 20 min etter jeg var ferdig! I tillegg til det så skulle jeg ut og kjøre etter vi hadde grilla! Da var det 5 fine måke ruker på bilen så måtte vaske den på nytt -.- da dro jeg bare i vaskehallen og spylte av den! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Et par bilder av gården hjemme hos mor og stefar 1984 Ferrari 308 gtb qv Banebil nr2 2.8l v6 compressor Står en til hvit i garasjen med 3l motor non compressor Og 2 ducatier Oo Det klør jo ikke litt i fingrane når man er på besøk Også tok jeg et par dårlige iPhone bilder av 530'n og amerikaneren til en kompis ^^, Beklager skitten bil! Den skal få seg en skikkelig shining i morgen Sent from my iPhone using Tapatalk sykt! bittelitt sjalu kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Ja ekke feil den bil parken hjemme hos mor nei Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå