Mariuskv Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Nja må se! Syns alle på forumet har den, drar man på treff har jo alle det xD Strøken og strøken ekstremt lite rust, men sliten i lakken Sent from my iPhone using Tapatalk Ja det er helt sant har jo alpina leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Er under vurdering, men da føler jeg at eg må ha alpina felger og xD Kan hende jeg er merkelig xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 (endret) Sett litt på forkjellige front lepper, og det står vel mellom Alpina og ACS leppene sett litt på Hamann leppa også men den finner jeg ingen plass oOer jo litt prisforskjell på de! alpina leppa koster 4200kr og ACS leppa er på tilbud på GS nå til 6400 xD Alpina ACS Endret April 1, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Vil nå egentlig si at det er finest uten leppe men er velm alpina som er fineste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Alpina leppen er fin, men hadde vært bedre hvis man kunne fått dem uten Alpina skriften, hvis man skulle bruke dem på en E39 som ikke er Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Vil nå egentlig si at det er finest uten leppe men er velm alpina som er fineste! Tingen er at bilen blir sende så høy ut i front i forhold hvis man har m-front. Derfor vil jeg ha leppe men mtp på pris så er det nok større sannsynlig at det blir m-front Alpina leppen er fin, men hadde vært bedre hvis man kunne fått dem uten Alpina skriften, hvis man skulle bruke dem på en E39 som ikke er Alpina. Der er jeg faktisk helt enig! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 M front! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Følger:-) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 M front! Blir nok det Følger:-) Det er bra ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Fin e39 du har Freakshow. Dette er biler jeg liker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Fin e39 du har Freakshow. Dette er biler jeg liker godt. Takker takker sveigis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Mini update! Fått kjøpt meg Blaupunkt 555 forsterker brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Da kom forsterkeren i dag! men ser ut som gamle eier har brukt egen strøm og jord kilde, men alle delen fulgte med uten om adopteret selvfølgelig! Men bilen skal hentes ut av vinterlagring neste helg så da får jeg se over en gang til hvordan adapter jeg trenger håper virkelig det er den med runde kontakter! Den er jo fortsatt mulig å få tak i på Ebay! Her er hvertfall noen bilder av forsterker å ledninger Sent from my iPhone using Tapatalk Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Vurdert takspoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Ja har det men nå har jeg begynt på anlegget så føle jeg må fullføre det før jeg gjør Noe Anna Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå