Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

I dag var det flott vær ute! så ble en søndags vask av frøkna [emoji7]

Først prickbort. Lot det ligge i 6-7 minutter før jeg spylte av. så en runde me surfexhd 1-5(ganske sterk blanding) lot det ligge i noen minutter før jeg heiv på skum. Spylte av dette også hånd vask :D så en runde med iron x. Ikke et metal spon i lakken [emoji7] så spylte jeg av dette etter 5 min :) så en ny runde med skum bare for å få av all iron x ^^

Lot skummet ligge i 10 min før jeg spylte av alt. Ren og pen! Utrulig fornøyd med resultatet :D

Tørket over bilen og Gud hvor blank den blei! :D det var etterlengta så jeg! :P

Men den trenger en runde med polering og voks! Selv pm den blir stående inne i vinter også ^^

Men må ha nytt batteri da smarte meg ikke har kobla det av og lada opp til flere ganger og det har gått flatt xD

Men men! Enough talk! Noen bilder :) og husk dette er lagrings felger intet annet xD

Runde 1

b0ca5b3ab415e57eb1f1899959698882.jpg

Runde 2

8955c71717574efc9c317c68feddd1c6.jpg

4009d72d3625ef607a8d2e6048edc08e.jpg

042935e815efac00b0b263cd68fa837f.jpg

6b1ae54de8e9115a6d6a434c24b6930b.jpg

6e9475e7cbf9c94ec0e49a8bb145451f.jpg

fb0dc0bdd5af325034b45ac30e30d135.jpg

4c0d6185d02ae3cf5c40f9b77c65abe3.jpg

Nå bærer det te muttern med kjærring og unge på middag! Se om jeg får polert panseret etterpå ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vask og resultat og sykt sexy hjul :P haha

Nice at du har bilen igjen på plass og inne :D

Takk for det! Syns faktisk fram felgene er pene! Men har bare 2 av de xD også er det jo bare 16" så litt for smått uansett :P

Ja var utrulig deilig å få flytta hu! Må få kjøpt nytt batteri når Lønninga kommer også blir det diagnose for å finne ut hva som feiler. Kanskje man før fiksa og brukt i vinter [emoji848]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det der :) Svart facelift med oransje blink og cinnamon(?) interiør er en bra kombinasjon!

Bruker du hjulmuttre istedenfor bolter? Så de stakk så langt ut. :P

Takk for det! :D ja syns også det er en fin combo! Men lyst til å få den lakert i en annen farge :P

Det er studs ja. 90mm lange :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :D ja syns også det er en fin combo! Men lyst til å få den lakert i en annen farge :P

Det er studs ja. 90mm lange :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Kanskje en rødfarge kunne passet? :D

Er det noe "fordel" med å ha studs i stedenfor vanlige bolter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en rødfarge kunne passet? :D

Er det noe "fordel" med å ha studs i stedenfor vanlige bolter?

Det er vel det jeg har mest lyst til, men syns det krasjer litt med interiør fargen sånn som dette

427f96dc07c13763705e123a275d48d7.jpg

Så trur det kanskje blir en blå farge ^^ men får se :D

Nei er vel ikke noen fordeler så vidt som jeg veit, jeg skal bare ha sånne fancy farga hjulmutre etterhvert bare derfor jeg kjøpte studsa :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med calypsorød eller noe annet mørkt? Kan vel kanskje gå litt bedre sammen enn f.eks Imolarød?

Ja, det stemmer jo :P Kanskje jeg får kjøpe sånt når jeg har skaffet meg noen finere felger :D

Ja kanskje, må nesten bare dra på BMW og høre om litt lakk prøver og legge nær setene for å se ^^

Ja hvorfor ikke? Er jo en morsom detalje ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje, må nesten bare dra på BMW og høre om litt lakk prøver og legge nær setene for å se ^^

Ja hvorfor ikke? Er jo en morsom detalje ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Jepp :D Jeg har fått helt dilla på Calypsorød. Er en av de fineste fargene som er på E34, og tror de passer ganske bra på andre BMW også :) Mener å huske en E46 sedan med den fargen. Så utrolg bra ut.

 

Kunne kanskje hatt de på vinterfelgene, er sånne du har fremme bare i 15" versjon. :P Tror ikke de hadde sett bra ut på sommerfelgene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...