Freakshow Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Blir nok d58 felgene inntil jeg finner noe annet jeg MÅ ha Sent from my iPhone using Tapatalk aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Har perfekte felger til deg jeg BBS RC 300/301. Får ikke felger som kler e39 bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Har perfekte felger til deg jeg BBS RC 300/301. Får ikke felger som kler e39 bedre enn det Ja det er fine felger! uten tvil! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Noen som kjenner igjen hu her? Fått flytta hu fra tomta til Svigers og inn i garasjen ^^ Satan det var godt! Herregud jeg har hatt dårlig samvittighet for å ha hu stående ute så lenge! Sent from my iPhone using Tapatalk hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Satt og så på bildene på Tlf og fant disse de snasene lagrings hjula [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 I dag var det flott vær ute! så ble en søndags vask av frøkna [emoji7] Først prickbort. Lot det ligge i 6-7 minutter før jeg spylte av. så en runde me surfexhd 1-5(ganske sterk blanding) lot det ligge i noen minutter før jeg heiv på skum. Spylte av dette også hånd vask så en runde med iron x. Ikke et metal spon i lakken [emoji7] så spylte jeg av dette etter 5 min så en ny runde med skum bare for å få av all iron x ^^ Lot skummet ligge i 10 min før jeg spylte av alt. Ren og pen! Utrulig fornøyd med resultatet Tørket over bilen og Gud hvor blank den blei! det var etterlengta så jeg! Men den trenger en runde med polering og voks! Selv pm den blir stående inne i vinter også ^^ Men må ha nytt batteri da smarte meg ikke har kobla det av og lada opp til flere ganger og det har gått flatt xD Men men! Enough talk! Noen bilder og husk dette er lagrings felger intet annet xD Runde 1 Runde 2 Nå bærer det te muttern med kjærring og unge på middag! Se om jeg får polert panseret etterpå ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk bimmerole94 og Hefner reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Nydelig vask og resultat og sykt sexy hjul haha Nice at du har bilen igjen på plass og inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Nydelig vask og resultat og sykt sexy hjul haha Nice at du har bilen igjen på plass og inne Takk for det! Syns faktisk fram felgene er pene! Men har bare 2 av de xD også er det jo bare 16" så litt for smått uansett Ja var utrulig deilig å få flytta hu! Må få kjøpt nytt batteri når Lønninga kommer også blir det diagnose for å finne ut hva som feiler. Kanskje man før fiksa og brukt i vinter [emoji848] Sent from my iPhone using Tapatalk hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Fin bil det der Svart facelift med oransje blink og cinnamon(?) interiør er en bra kombinasjon! Bruker du hjulmuttre istedenfor bolter? Så de stakk så langt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Fin bil det der Svart facelift med oransje blink og cinnamon(?) interiør er en bra kombinasjon! Bruker du hjulmuttre istedenfor bolter? Så de stakk så langt ut. Takk for det! ja syns også det er en fin combo! Men lyst til å få den lakert i en annen farge Det er studs ja. 90mm lange Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Takk for det! ja syns også det er en fin combo! Men lyst til å få den lakert i en annen farge Det er studs ja. 90mm lange Sent from my iPhone using Tapatalk Kanskje en rødfarge kunne passet? Er det noe "fordel" med å ha studs i stedenfor vanlige bolter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Kanskje en rødfarge kunne passet? Er det noe "fordel" med å ha studs i stedenfor vanlige bolter? Det er vel det jeg har mest lyst til, men syns det krasjer litt med interiør fargen sånn som dette Så trur det kanskje blir en blå farge ^^ men får se Nei er vel ikke noen fordeler så vidt som jeg veit, jeg skal bare ha sånne fancy farga hjulmutre etterhvert bare derfor jeg kjøpte studsa Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 (endret) Hva med calypsorød eller noe annet mørkt? Kan vel kanskje gå litt bedre sammen enn f.eks Imolarød? Ja, det stemmer jo Kanskje jeg får kjøpe sånt når jeg har skaffet meg noen finere felger Endret November 15, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Hva med calypsorød eller noe annet mørkt? Kan vel kanskje gå litt bedre sammen enn f.eks Imolarød? Ja, det stemmer jo Kanskje jeg får kjøpe sånt når jeg har skaffet meg noen finere felger Ja kanskje, må nesten bare dra på BMW og høre om litt lakk prøver og legge nær setene for å se ^^ Ja hvorfor ikke? Er jo en morsom detalje ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Ja kanskje, må nesten bare dra på BMW og høre om litt lakk prøver og legge nær setene for å se ^^ Ja hvorfor ikke? Er jo en morsom detalje ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Jepp Jeg har fått helt dilla på Calypsorød. Er en av de fineste fargene som er på E34, og tror de passer ganske bra på andre BMW også Mener å huske en E46 sedan med den fargen. Så utrolg bra ut. Kunne kanskje hatt de på vinterfelgene, er sånne du har fremme bare i 15" versjon. Tror ikke de hadde sett bra ut på sommerfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå