Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Ja, det òg! Gjenstår bare å få solgt den jævla bilen også kjøpe diesel, men er ikke akkurat den beste perioden for salg nå, merker jeg.. NULL interesse på den Bare fått et bytteforslag i en Merce. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Ja, det òg! Gjenstår bare å få solgt den jævla bilen også kjøpe diesel, men er ikke akkurat den beste perioden for salg nå, merker jeg.. NULL interesse på den Bare fått et bytteforslag i en Merce. nei er vel ikke akkuratt rette tiden nå? merce ja? hvordan merce da? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 (endret) Nope.. Svart 2000-modell E-Klasse 220CDI sedan med automat. Gått 317k. Greit med utstyr, nylig EU og virker i veldig god stand. Men er ikke helt Merce-frelst.. Også er jeg lei autolat Endret Desember 23, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 sånn sett ja, kan vel være et bra bytte hvis du får solgt den fortere? eller blir det bare tull? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 (endret) W210 ruster noe jævlig da.. Jeg fikk bare bytteforslag i Passelater og en Volvo 850 på E34en Endret Desember 23, 2015 av DanielStance Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Nja, gidder ikke bytte meg til en bil jeg ikke har så mye kjennskap til bare for salg. Da er det bedre med en jeg har kjennskap til Får heller smøre meg med tålmodighet! Må uansett spare litt penger til mellomlegget på hva jeg får for bilen og hva den ønskede bilen koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Ja det er sant greiest pg holde seg til det en kjenner ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Tror de faktisk er bra biler, men som sagt, de ruster noe jævlig. Men er enig i det du sier. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Du skulle kjøpt min, Gabz, så kunne jeg kjøpt Freakshow sin og bygget om girkassa til manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Pfft, tror du jeg er rik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Du skulle kjøpt min, Gabz, så kunne jeg kjøpt Freakshow sin og bygget om girkassa til manuell Morsom du er nok bare en person som får kjøpe min bil Og den blir dyr! [emoji23] Pfft, tror du jeg er rik? Haha xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Må være rik når man kjører 520ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Morsom du er nok bare en person som får kjøpe min bil Og den blir dyr! [emoji23] Haha xD Sent from my iPhone using Tapatalk Hvem da, kongen i Kongo? 520ia er jo dyrere enn en Boeing 747, både å ha og å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Må være rik når man kjører 520ia Eller 330ia [emoji23] Hvem da, kongen i Kongo? 520ia er jo dyrere enn en Boeing 747, både å ha og å kjøre! Veit du hvem lasseln? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Eller 330ia [emoji23] Sikkert bedre enn 520ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå