Freakshow Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Sikkert bedre enn 520ia Går da bedre! Men dæven døtte hu drekker! [emoji23][emoji30] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Eller 330ia [emoji23] Veit du hvem lasseln? Sent from my iPhone using Tapatalk Nope? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Nope? Du får lete litt rundt etter tråden hans på den gamle E39 sedan han hadde [emoji12] han mener han skal hente den te våren [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 Vel siden man er inne her i dag så vil jeg bare Ønske alle mine bimmers venner en GOD JUL! og vi snakkes nok litt før nyttår, om ikke godt nyttår også ^^ Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Da har RemyNG fra forumet vært innom pg tatt diagnose! Så da er det bare å bestille den når man får råd! [emoji2] Også deaktiverte han pæresjekk for tåkelys og skiltlys [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk RemyNG reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Flott ! Anbefaler deg å kjøpe en bmw scanner, de er genial. Å koster det samme som en sekser med pils. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Flott ! Anbefaler deg å kjøpe en bmw scanner, de er genial. Å koster det samme som en sekser med pils. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Hurra! hipp hipp! Flott ! Anbefaler deg å kjøpe en bmw scanner, de er genial. Å koster det samme som en sekser med pils. har det liggende! men hakke pc og dra det med! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 gratulerer da blir vel denne å se på veiene når saltet forsvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 gratulerer da blir vel denne å se på veiene når saltet forsvinner? Det er planen hvertfall ^^ Må ha penger til det også, men klarer vel å få skrapa sammen 3k til den tid ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 (endret) Siden det er lite som skjer med bilen for tiden så kan jeg jo legge it et bilde av detaling samlinga mi [emoji12] det lille jeg har så langt ^^ Så venter vel egentlig bare på bedre vær sånn at man kan gå ut og få polert frøkna ^^ Også må jeg få bestilt meg ei krukke swissvax shield til hu ^^ Også er det jo selvfølgelig trykk sensoren, den blir bestilt når jeg får ferie pengene [emoji12] disse blir bedt om så fort jeg starter på jobb igjen over nyåret selvfølgelig [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Desember 31, 2015 av Freakshow BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 Se der, ja! Nice! Skal ikke se bort i fra at jeg svipper innom når jeg har handlet ny bil, slik at du kan gi den en omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 Se der, ja! Nice! Skal ikke se bort i fra at jeg svipper innom når jeg har handlet ny bil, slik at du kan gi den en omgang ja kommer seg nå ^^ hadde jeg bare hatt skikkelig plass og stå =/ er så forbanna trangt i garasjen med 5 serie inni der eh eh eh, har fortsatt ikke prøvd polerings maskinen så gi meg litt tid til å øve først a oO xD ey du gabz? du abbonerer ikke på tråden min eller? du er så jævla rask til å svare så fort jeg oppdaterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 Skal få lov til det Neeh, har bare lite å gjøre så sitter og browser forumet en del, så ser fort når det kommer nye innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå