Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

får starte med frøkna mi hvertfall :P
skulle nesten egentlig fått tak i et slitt panser ellerno for å øve seg på :P ja noe må´n gjørra på denne tiden av døgnet når man ikke er trøtt :P

Skrevet

Noe sånt ja? :P

vil vel egentlig anbefale alle å ha Surfex HD, billig i innkjøp og veldig drøy i bruk.

hvis bilen er veldig skitten så blander du den 1:5 og hvis bilen er voksa så kan man blande den 1:25 uten at den tar voksen :) og den tar så og si all dritten før berørings vask :P

en annen ting som er fint å ha liggende er prickbort :) tar asfalt og tjære :) fjerner heller ikke voksen, denne kan ikke blandes ut da :)

også en god såpe og en god vaske hanske? :P tørke hånkle så har du vel det meste :)

Skrevet

Voks? :lol: kanskje da bilen var ny, men nå er den så møkkete at dritten sitter skikkelig. Tror ikke hun forrige eieren var glad i polering.

Hmm, skal se på det senere, når jeg ikke er så trøtt ar øynene går i kryss ;)

Skrevet

Voks? :lol: kanskje da bilen var ny, men nå er den så møkkete at dritten sitter skikkelig. Tror ikke hun forrige eieren var glad i polering.

Hmm, skal se på det senere, når jeg ikke er så trøtt ar øynene går i kryss ;)

Haha [emoji12] det er kjedelig da [emoji12] greit at den er voksa hvertfall så setter ikke møkka seg så jævlig [emoji12]

Du får sende meg en melding på fb så kan jeg sende deg noen linker :) så slipper du og ihjælsøke Google når du kan få det av meg ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Siden det er lite som skjer med bilen for tiden så kan jeg jo legge it et bilde av detaling samlinga mi [emoji12] det lille jeg har så langt ^^

3e0585280d611653099ab3f0daa3496e.jpg

631c792f7f78307ee391b28fe6e4d0bf.jpg

Så venter vel egentlig bare på bedre vær sånn at man kan gå ut og få polert frøkna ^^

Også må jeg få bestilt meg ei krukke swissvax shield til hu ^^

Også er det jo selvfølgelig trykk sensoren, den blir bestilt når jeg får ferie pengene [emoji12] disse blir bedt om så fort jeg starter på jobb igjen over nyåret selvfølgelig [emoji12]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Et meget vakkert syn .:).

Skrevet

Dæven det så ut som en fin liten samling med detailing utstyr :P synd det koster litt :( og man alltid må ha det ene og det andre :P Har selv svidd av en god del penger på det :P Og kona blir ikke mer fornøyd når meste av boden er verktøy, deler og poleringsutstyret :P

Skrevet

Et meget vakkert syn . :).

ja men mangler en del enda føler jeg :o xD selv om kjærringa kan sie seg uenig! :stupid:

Dæven det så ut som en fin liten samling med detailing utstyr :P synd det koster litt :( og man alltid må ha det ene og det andre :P Har selv svidd av en god del penger på det :P Og kona blir ikke mer fornøyd når meste av boden er verktøy, deler og poleringsutstyret :P

ja liten samling det har du rett i! :) par ting jeg føler meg mangler men det kommer seg! :D ja har vel brukt rundt 15k med polerings maskin, produkter og HT :stupid:

er alltids endel man mangler oO men er jo bare å handle litt og litt :D

hahhaa xD bare pass på at du har produktene en plass der det minst er en 16 grader :P hvis ikke kan produktene bli dårlige =/

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...