Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Noe sånt ja? :P

vil vel egentlig anbefale alle å ha Surfex HD, billig i innkjøp og veldig drøy i bruk.

hvis bilen er veldig skitten så blander du den 1:5 og hvis bilen er voksa så kan man blande den 1:25 uten at den tar voksen :) og den tar så og si all dritten før berørings vask :P

en annen ting som er fint å ha liggende er prickbort :) tar asfalt og tjære :) fjerner heller ikke voksen, denne kan ikke blandes ut da :)

også en god såpe og en god vaske hanske? :P tørke hånkle så har du vel det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks? :lol: kanskje da bilen var ny, men nå er den så møkkete at dritten sitter skikkelig. Tror ikke hun forrige eieren var glad i polering.

Hmm, skal se på det senere, når jeg ikke er så trøtt ar øynene går i kryss ;)

Haha [emoji12] det er kjedelig da [emoji12] greit at den er voksa hvertfall så setter ikke møkka seg så jævlig [emoji12]

Du får sende meg en melding på fb så kan jeg sende deg noen linker :) så slipper du og ihjælsøke Google når du kan få det av meg ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er lite som skjer med bilen for tiden så kan jeg jo legge it et bilde av detaling samlinga mi [emoji12] det lille jeg har så langt ^^

3e0585280d611653099ab3f0daa3496e.jpg

631c792f7f78307ee391b28fe6e4d0bf.jpg

Så venter vel egentlig bare på bedre vær sånn at man kan gå ut og få polert frøkna ^^

Også må jeg få bestilt meg ei krukke swissvax shield til hu ^^

Også er det jo selvfølgelig trykk sensoren, den blir bestilt når jeg får ferie pengene [emoji12] disse blir bedt om så fort jeg starter på jobb igjen over nyåret selvfølgelig [emoji12]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Et meget vakkert syn .:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven det så ut som en fin liten samling med detailing utstyr :P synd det koster litt :( og man alltid må ha det ene og det andre :P Har selv svidd av en god del penger på det :P Og kona blir ikke mer fornøyd når meste av boden er verktøy, deler og poleringsutstyret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et meget vakkert syn . :).

ja men mangler en del enda føler jeg :o xD selv om kjærringa kan sie seg uenig! :stupid:

 

Dæven det så ut som en fin liten samling med detailing utstyr :P synd det koster litt :( og man alltid må ha det ene og det andre :P Har selv svidd av en god del penger på det :P Og kona blir ikke mer fornøyd når meste av boden er verktøy, deler og poleringsutstyret :P

ja liten samling det har du rett i! :) par ting jeg føler meg mangler men det kommer seg! :D ja har vel brukt rundt 15k med polerings maskin, produkter og HT :stupid:

er alltids endel man mangler oO men er jo bare å handle litt og litt :D

hahhaa xD bare pass på at du har produktene en plass der det minst er en 16 grader :P hvis ikke kan produktene bli dårlige =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...