babjorn Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Så hele poenge med at folk ikke liker at andre tar en singel M på bilen, er for at det vanner ut det spesiele, når ca 80% av folke, ikke vet hva som er det unike å det standare. Ja jeg kan skjønne den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 slik jeg ser det er en M bil en som har WBS rammenummer med M motor. (eksempel: M5 med S62 motor) en 320 M-tech med M fangere og lister og understell og alt som måtte være av utstyr. så er det ikke en M bil. Men m-tech. dette er da ikke en M bil. det er en 320 med M-tech. ikke noe mer. har bilen WBA rammenummer er det ikke en M bil. men jeg syns det er helt ok og ha en 320 M-Tech med en M på bakluka. men det bør ikke stå noe annet enn M der. ikke M3. ikke 320I M. ikke M 320I. Kunn M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Er vell ofte det som blir kalt dekortrim Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Setter man sammen M med et nummer, ja da har man en M-bil Spesiel, setter man en singel M så er det å blir det en standar bil med M-tech/M-sport pakke. Vi snakker om to forskjellige ting. Men lurer enda på om E30 320 med liten motor, kom med M merke på bg-luke orginalt fra BMW ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjur Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Men ///M X5 ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hvis jeg skulle hat M på en bil, ville jeg hat en singel M, MX5 eller X5M blir helt feil. Men det er din bil, ditt valg. Men regner med du fleiper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 X5 "M" http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39961424 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Sjukt rå den bilen til SSP, men blir like mye emblemtrimming på den som en 30d, spesielt siden de har plassert de likt som X5M. Gir seg ut for å være noe annet enn den er. Blir som å putte BBS-emblemer på GS-hjul (som veeeldig mange på forumet her gjør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 For å være med å kverulere litt og til dere som påstår at BMW ikke bruker /// foran M : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Var tydeligvis ikke alle her som forsto bruken av /// forran M her tydeligvis Skiern Godt å se at noen henger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Selve logoen har skråstreker ja, men BMW skriver aldri skråstreker foran. Man skriver normalt ikke BMW med en runding rundt og kryss i midten heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Selve logoen har skråstreker ja, men BMW skriver aldri skråstreker foran. Man skriver normalt ikke BMW med en runding rundt og kryss i midten heller. Da har vi fått oppklart det Forøvrig er jeg enig i at å sette en M bak på en bil som ikke er en M-bil er latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hmm. Nå fikk jeg lyst til å klistre et M-emblem bakpå A6en til min far. Men tilbake til emnet. Ville skippet M'en bak i det minste. Synes egentlig M-sport er pepret med nok M'er fra før. Hehe. Du har jo M-sport rattet som er en "performance-del" og bedre, og gjerne annen utforming på manuell girspake. Da er det en liten og grei logo for å symbolisere disse endringene, men innstegslister med M, på en M-sport, ser litt for voldsomt ut imo. Sånn sett synes jeg det er finere med grillemblem på utvalgte modeller, i utvalgte farger enn innstegslister med M. F.eks. sort emblem, på sort E60 med sort grill. Kanskje M (tech) og M (otorsport) burde hatt forskjellige logoer, noe tilsvarende Audi S/RS kontra 'bare' S-line. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 slik jeg ser det er en M bil en som har WBS rammenummer med M motor. (eksempel: M5 med S62 motor)en 320 M-tech med M fangere og lister og understell og alt som måtte være av utstyr. så er det ikke en M bil. Men m-tech. dette er da ikke en M bil. det er en 320 med M-tech. ikke noe mer. har bilen WBA rammenummer er det ikke en M bil. men jeg syns det er helt ok og ha en 320 M-Tech med en M på bakluka. men det bør ikke stå noe annet enn M der. ikke M3. ikke 320I M. ikke M 320I. Kunn M. Med andre ord kan ikke 1M ha M på bakluka fordi den ikke har M motor. Men BMW har jo montert en M på bakluka på nettopp denne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 1M vil jeg si er en ekte M bil iallfall, er vel egentelig den bilen av de nyere M bilene som ligger nærmest sine røtter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå