matsi Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Rått var kun det som manglet til Bagsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Rått var kun det som manglet til Bagsa Litt forran også kansje? Ser forøvrig utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Ble frekt:-)som i perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Går den så lavt at du kan legge ramma på bakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Ble bra det her Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Stilig! Tror ikke denne velter med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Ser meget bra ut!! Jeg spør dumt jeg, er det mulig å få tak i sånt til E30 også? Har camberjustering foran, men skulle gjerne hatt det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Tøøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Takk for positiv feedback Cambern er nesten "overkill" men synes ikke så godt på bilde Litt forran også kansje? Ser forøvrig utrolig bra ut! Får ikke justert mer på de topplagrene jeg har forran Går den så lavt at du kan legge ramma på bakken? jepp! Spørs litt på hjulopsettet Ser meget bra ut!! Jeg spør dumt jeg, er det mulig å få tak i sånt til E30 også? Har camberjustering foran, men skulle gjerne hatt det også Vet ikke, men regner vel med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Ta noen bedre bilder da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Ta noen bedre bilder da!! Må få gjort det Den blir å se på gatebil våler imorgen, så hvis noen knipser noen bilder hadde det vært knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Ble stoppe i teknisk kontroll på vei til gatebil, så fikk mangel lapp på felger og lyktsoting. Dem oppdaga ikke luftunderstellet, men på lappen står det at bilen skal på full teknisk sjekk såååå da blir det på med orginale igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Fhysj så kjipt. Hvor mange timer har du foran deg i arbeid tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå