BMW E30 325 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Om det er full teknisk kontroll som må gjøres, så er det full,Du skal inn i hallen, de sjekker hjulstilling, senkesett, dekk og felg, lys, bremser, samt det du har fått feil på såklart. Det er sykt kjipt.. hvor ble du stoppet på veien? Jeg kjørte inn bilen på torsdag heldigvis, og dro sent søndag så kom unna det, men har et par kompiser som ble stoppet i krysset utenfor vålerbanen Nei tuller du.. gjorde ikke det med meg fordetom.. sto full teknisk på mitt skjema også, og avhuka på dekk, og senk, samt notis i kommentarfeltet. Liker stuket på den, ordner seg vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Beklager at jeg prøvde og hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Dra på gatebil uten og få teknisk er nesten umulig på Våler, vi prøvde alle veiene i fjord.. Endte med og parkere på en gressplen og gikk helt til inngangen.. Hehe men håper du ordner dette fort, for denne er feit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Dra på gatebil uten og få teknisk er nesten umulig på Våler, vi prøvde alle veiene i fjord.. Endte med og parkere på en gressplen og gikk helt til inngangen.. Hehe men håper du ordner dette fort, for denne er feit! Haff ja, de greier ikke å la være i gatebil helgene... Takker, er fort å ordne! Men har en måned på meg, så blir noen biltreff først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Kjipt med teknisk :/ Bilen din er uberfet så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Kjipt med teknisk :/ Bilen din er uberfet så det holder Takk! Nytt bilde fra Stancepolice! Gi siden dems en "like" på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 HAhaha sykt fet poke på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Så dette på Facebook i helga [ Bilde ] Heelgromt!! Sinnsykt kjipt med teknisk da....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Sykt fett dritt med teknisk da, men neste gang du skal på våler kan du kjøre opp ved myklegard og komme igjen rett bortafor vekta;) kan svinge av ved statoil elverum også, så kan du kjøre vestsiden av elva nedover og komme igjen på vålerbanen det er noe dårligere vei, men du som kjører på luft får vel ikke noe problemer med det Bor i elverum selv så jeg vet hvor nazi vegvesenet er her Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Legger ut bildene min av deg fra GS Rå flott stuk! IMG_1586 by matsrh, on Flickr IMG_1564 by matsrh, on Flickr IMG_1562 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 IMG_1583 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Tøft, takk for bildene matsrh!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Bilder fra Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Herlige bilder av herlig "luftig" stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå