Glenglen Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Dette må bli tøft! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 vil ha mer bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Rått ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Ooh, her skal jeg også følge med. Kult med en litt uvanlig farge også, blir kult å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Update her snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Dette kan bli veldig riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Dette blir bra! Med tanke på høyden den har så trenger den virkelig å komme ned på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Fint å se at dere syns dette er innteressant! Jeg vet ikke om det er noen fler i Norge, men er vel generelt ikke mange som bagger E36! Planene er å ende opp med en ganske så clean og lav coupe, så får vi se hvordan utvikling blir. Når det gjelder felger, så har jeg ikke sommerfelger til den! Så må jeg finne noe spennende før sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Dukker opp noen specs og bilder senere! Følg meg gjerne på instagram for litt updates: ljohrde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Greit og kanskje ta updates her siden du har lagd tråd og greier? Gidder ikke og stuke på intsa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Dette blir fett bra med noe nytt på e36 fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Greit og kanskje ta updates her siden du har lagd tråd og greier? Gidder ikke og stuke på intsa... Jaja, alt kommer jo her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Følger med her bruttern hadde helt lik en sierrarot metallic. se bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå