Tzunami Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Hvordan er det å montere disse settene egentlig? Mye som må justeres/sveises eller er det bolt-on på resten av understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Par bilder jeg tok på badstø treffet (kan fjerne de) Peeent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Hvordan er det å montere disse settene egentlig? Mye som må justeres/sveises eller er det bolt-on på resten av understellet? Veldig simpelt faktisk, som å montere coilovers bare med en slange til. Eneste jeg måtte modifisere var å borre hull og slipe bort en kant i fjærskålene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Par bilder jeg tok på badstø treffet (kan fjerne de) Peeent! Takker! bare å legge ut bilder, morsomt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Hvordan er det å montere disse settene egentlig? Mye som må justeres/sveises eller er det bolt-on på resten av understellet? Veldig simpelt faktisk, som å montere coilovers bare med en slange til. Eneste jeg måtte modifisere var å borre hull og slipe bort en kant i fjærskålene bak Not bad, not bad.. Blir vel luft på meg og snart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Kult prosjekt, eneste jeg savner, er en ørliten toning av blinklysglassene bak, slik at de matcher lyktene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Kult prosjekt, eneste jeg savner, er en ørliten toning av blinklysglassene bak, slik at de matcher lyktene foran. Har glemt det litt, men sksl få gjorte det snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Kasse bygd, mangler bare litt kabel trekking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Dette er en ta de tøffeste e36'ene jeg har sett! Gler meg til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Du fikser alt så syykt fly , inspirasjon ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 This is just tits.. Virkelig frekk look nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Lowe it. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Kul subkasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Digger denne!! Ble knall Med fargen på Felga å balltre å tank Lyst på noe med luft jeg å!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå