fanqua Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Heilt rått ditta! Følger me her Fet bil! og utrolig artig lesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Du får den vel lavere enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Du får den vel lavere enn det? Ligger på rammevangene foran og hvis jeg skal tuck'e bak må jeg ha smalere felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Gjør den? kan hende det bare er bildet, men den ser ikke mye høyere ut enn min static e36 :S Å tucke er jeg ikke stort fan av men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Gjør den? kan hende det bare er bildet, men den ser ikke mye høyere ut enn min static e36 :SÅ tucke er jeg ikke stort fan av men Oh yes, men ser ut som bilde juger litt Er ikke så fan av det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Sååå tøft, tipper de fleste smiler godt når dem ser bilen din slik på en parkeringsplass Forresten, har du griptape på balltreet ditt eller er det vanlig teip? Har nettopp lakkert ett av mine i samme farge som bilen og tenker å bruke original griptape om jeg får tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Håhåhå! Spot the low Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Sååå tøft, tipper de fleste smiler godt når dem ser bilen din slik på en parkeringsplass Forresten, har du griptape på balltreet ditt eller er det vanlig teip? Har nettopp lakkert ett av mine i samme farge som bilen og tenker å bruke original griptape om jeg får tak i Haha, overhørte noen studenter som nevnte en lav bmw på parkeringsplassen Jeg har bare brukt tekstil sportsteip, blir sikkert tøffere med ordentlig grip tape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Må jo gå lavere? En kompis kjører like lavt uten luft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Haha han er jo gal også da, og uten lappen(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Yes, men kjører jo nesten mer enn meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Sååå tøft, tipper de fleste smiler godt når dem ser bilen din slik på en parkeringsplass Forresten, har du griptape på balltreet ditt eller er det vanlig teip? Har nettopp lakkert ett av mine i samme farge som bilen og tenker å bruke original griptape om jeg får tak i Haha, overhørte noen studenter som nevnte en lav bmw på parkeringsplassen Jeg har bare brukt tekstil sportsteip, blir sikkert tøffere med ordentlig grip tape Haha Husker de situasjonene selv fra mine lavere tider.. Har teipa foreløpig, men skal se hva jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå