ZhilleN Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hvorfor ikke velge en annen rocket bunny flip? F.eks s13, den er litt mer firekanta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hva tenker folk om skjermbreddere, ltw vinge, max velocity leppe og noen breeeie hjul? Kommer til å bli kanon! Har bestilt skjermbreddere til min E36 coupè, samt skal kjøre med høy GT-vinge. Tror det kan bli tøft. Jeg skal ikke kjøre med brede hjul, da det er en banebil, men tror det kan bli bra for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hvorfor ikke velge en annen rocket bunny flip? F.eks s13, den er litt mer firekanta Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Kommer til å bli kanon! Har bestilt skjermbreddere til min E36 coupè, samt skal kjøre med høy GT-vinge. Tror det kan bli tøft. Jeg skal ikke kjøre med brede hjul, da det er en banebil, men tror det kan bli bra for det. Tøft! Jeg tror garantert det kommer til å bli rått Men da har du hvertfall motor som står til utseende Hvor skal du kjøpe breddere fra? Dtmfiberwerkz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Hehe... Ja, har kanskje det. For min del så er det form føre funksjon, da jeg trenger å få på bredest mulig r-dekk/slicks. Kjøpte de fra www.fartfabriken.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Rocket bunny glipp og Poppa bredding hadde bitt kult:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Det er bare å handle http://classifieds.wheel-whores.com/classifieds/ads/view/1401 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Blir vel Felony Form bredding på den her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Det er bare å handle http://classifieds.wheel-whores.com/classifieds/ads/view/1401 Jeg trenger disse... Spørs hvordan det blir med 17" og felonyform :/ Blir vel Felony Form bredding på den her nå Er vel en viss fare for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Skal du ikke ha 17" lengere?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Jeg trenger disse... Spørs hvordan det blir med 17" og felonyform :/ Er vel en viss fare for det... Hvor mye koster Felony Form? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Skal du ikke ha 17" lengere?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Vet ikke om dem blir i det minste laget med bredding... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Hvor mye koster Felony Form? Har ikke fått bekreftet pris enda, men rundt 1000 dollar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Det var jo billig! Nå ser det jo ut som at poppa skjermer kommer på allslags biler uansett Edit: fant en e36 med rocketbunny kit på instagramet her en dag. Flippen på bakluka skulle du hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Hentet en E36 for en kompis, i bytte mot audi 100 stv. 3-serien hadde poppete (styling) fangere og var malt babyblå med veggmaling. Var rimelig flaut å kjøre den fra østlandet til Bergen. Håper denne blir finere Hehehe. Litt OT, men Frode minnet meg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå