Gå til innhold

E36 Felony får ikke startet


 Share

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter felger, så hvis dere kommer over noe så link det gjerne til meg! :)

 

Det jeg ser etter er 3 delte f.eks RS, ACS, futura, RF, hartge, hamann, breytons...osv

 

Enten må det allerede være breie specs på de allerede eller det kan være billige oppussingsobjekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som vet hvordan det vil bli med en E36 Touring (grå/sølv) med Gs infinity 19tommer felger ? 

Evt. bilder om noen vet om noen ?
 

Kreves det valsing ? 

Blir det for mye ? 

 

Hva er en ok pris på GS Infinity 19 tommer med litt kant kjøring og slitt dekk  ? 

 

(regner med det er replica felger, hvordan finne ut om det er org eller replica ?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at vi skal diskutere dette i tråden til fanqua.

 

Men 19" på e36 blir enormt stort, til og med 18 kan bli for stort i visse tilfeller.

 

Hvilken bredde og hvilket offset felgene har må du nesten spørre selger om, da jeg regner med de kommer i forskjellige dimensjoner.

Om dette er replica felger tviler jeg på? Da GS har forferdelig kvalitet på sine egne felgsett fra før av.

GS er vel egentlig de som lager replica av andre store felg-produsenters felger som f.eks. BBS.

 

Anbefaler deg og finne noen felger på 17" med et innpress på 20 og oppover dersom du ikke ønsker å valse.

Valse hjulbuer kan eventuelt erstattes med smalere dekk på den aktuelle felgen.

 

Bredden på felgen kan kan vel gå opptil 9,5" på e36 med riktig offset (ca. 45, vognkort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at vi skal diskutere dette i tråden til fanqua.

 

Men 19" på e36 blir enormt stort, til og med 18 kan bli for stort i visse tilfeller.

 

Hvilken bredde og hvilket offset felgene har må du nesten spørre selger om, da jeg regner med de kommer i forskjellige dimensjoner.

Om dette er replica felger tviler jeg på? Da GS har forferdelig kvalitet på sine egne felgsett fra før av.

GS er vel egentlig de som lager replica av andre store felg-produsenters felger som f.eks. BBS.

 

Anbefaler deg og finne noen felger på 17" med et innpress på 20 og oppover dersom du ikke ønsker å valse.

Valse hjulbuer kan eventuelt erstattes med smalere dekk på den aktuelle felgen.

 

Bredden på felgen kan kan vel gå opptil 9,5" på e36 med riktig offset (ca. 45, vognkort).

 

Oii, faen beklager så mye fanqua! Søkte opp felge tråd. SÅ kom denne opp. Er bare å be meg slette innlegget om nødvendig! 

Sender deg en PM om det er greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...