Krika Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Neeei, eller det som er største jobben er kappinga i hjulbuene og få ordna den delen.Det ser uansett helt rått ut! [emoji6][emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Rett å slett norges FETESTE E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Kunne du lagt ut noen bilder av buene dine under og etter kapping ? Her eller PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Alltid likt stilen din, men den eksosen må du få kappa av! BMWE39turbo, HenrikSolberg og thomaleo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Alltid likt stilen din, men den eksosen må du få kappa av!+1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Haha takk, men skjer ikke! #blastpipes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Særpreg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Måtte bare lese gjennom denne tråden igjen, makan til rå bil og utførelse! Like nydelig i virkeligheten også Får slenge med et par "halvveise" bilder jeg knipset på Gatebil i sommer. (Ble litt mørke og dårligere når jeg lastet opp av en eller annen grunn, men..) santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Hjelp! Har ett problem med min E36... Har jo en '97 modell med '91 m50b25 motor, den har fungert fint i 2 år... men nå vil den ikke starte! Jeg har feilsøkt og kommet fram til at jeg har en kranglete ews enhet. Det går en lednig fra tenningslåsen som er innom ews'n og ned til innslaget på starteren. MEN ews vil ikke slippe igjennom det signalet når jeg vrir om... Har lest att nøkkel "antenna" på tenningslåsen eller ews senderen på rattstammen kan være problemet. Er det en måte jeg kan sjekke dette før jeg eventuelt kjøper ny? Eller andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 fått ordna bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå