fanqua Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Æsj, får bare mer og mer lyst på luftunderstell jeg Ser cleant ut med oem-brytere! Haha, bra det er flere som blir frista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Var på nippet til å kjøpe meg ila vintern, men tok til "fornuften" da det er mye å legge 30k i luftunderstell og frakt, pluss moms på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Var på nippet til å kjøpe meg ila vintern, men tok til "fornuften" da det er mye å legge 30k i luftunderstell og frakt, pluss moms på det Oj, ble det så dyrt til e39? Man får vel egentlig litt mer for penga med coilovers ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Var på nippet til å kjøpe meg ila vintern, men tok til "fornuften" da det er mye å legge 30k i luftunderstell og frakt, pluss moms på det Oj, ble det så dyrt til e39? Man får vel egentlig litt mer for penga med coilovers ja http://bagriders.com/modlab/products/E3 ... YSTEM.html Da er det snakk om Accu-air E-level, med touchpad'n og full pakke, må jo ha det beste vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 http://bagriders.com/modlab/products/E3 ... YSTEM.html Da er det snakk om Accu-air E-level, med touchpad'n og full pakke, må jo ha det beste vettu Joa da skjønner jeg prisen litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Billigste er på ca 21k men ble nå litt usikker på om det passer touring eller ikke, håper nesten at det ikke er til touring, så jeg har "en grunn" til å slippe det selv om det ikke blir det uansett, da coilovers er montert allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Billigste er på ca 21k men ble nå litt usikker på om det passer touring eller ikke, håper nesten at det ikke er til touring, så jeg har "en grunn" til å slippe det selv om det ikke blir det uansett, da coilovers er montert allerede Hehe, nei hadde ikke blitt aktuelt for meg heller om jeg måtte ha betalt full pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 In progress... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Hvordan sett har du kjøpt? og hva har du gitt for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 K-sport deluxe 14k, kjøpte det "brukt" men ubrukt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Tøøøft Har sinnsykt lyst på luft nå jeg også, må nesten sjekke med pris til E38 Genial idé det med OEM bryterne, ser en deel bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Æsj, får forbli fornuftig jeg, får heller kose meg med at du har bags! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Tøøøft Har sinnsykt lyst på luft nå jeg også, må nesten sjekke med pris til E38 Genial idé det med OEM bryterne, ser en deel bedre ut Takker! det syns jeg du skal! Æsj, får forbli fornuftig jeg, får heller kose meg med at du har bags! Hehe, du skal få prøve å trykke på knappene engang da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Følger med på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå