Gå til innhold

E36 Felony får ikke startet


 Share

Anbefalte innlegg

Gratis? :o da vil jeg også ha! :lol:

Dette vil vi se film av også :D

Han er vel sansyneligvis Norges første så det må Gratuleres vettu :) veldig lite som ingen i Norge har gjort med E36

Er flere som har hatt dette da :P Automote å en hvit Clean 328 tror jeg det var med mye stereo osv så lå til salgs en stund hvertfall :) Digger luft!! Alltid hatt lyst på dette selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prototype 1.0 8)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Fett!!! Ser du bor i Lillehammer? Dama bor der (rosa polo med litt Hello kitty stickerbomb på panser osv) Så hadde vært gøy å møttes neste gang jeg skal oppover, kjører mest sannsynlig M3n da :) Var der i helga å hadde jo fint gått å kjøre den oppover nå egentlig men. Du skal ikke på treffet i Tønsberg den 28 da? Håper du har noen feite hjul på gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er genialt med dette! men du trenger jo "more low"! er jo det som er rått med luft! slipp den bilen på bakken :D

+1! Greit å kunne heise den høy å men jeg ville hatt den lav i utgangspunktet sånn at mann kunne lagt den heeeelt ned når mann parkerer :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere som har hatt dette da :P Automote å en hvit Clean 328 tror jeg det var med mye stereo osv så lå til salgs en stund hvertfall :) Digger luft!! Alltid hatt lyst på dette selv

Åja, ante meg jeg ikke var første... men er ikke mange læll :)

Fett!!! Ser du bor i Lillehammer? Dama bor der (rosa polo med litt Hello kitty stivjerbomb på panser osv) Så hadde vært gøy å møttes neste gang jeg skal oppover, kjører mest sannsynlig M3n da :) Var der i helga å hadde jo fint gått å kjøre den oppover nå egentlig men. Du skal ikke på treffet i Tønsberg den 28 da? Håper du har noen feite hjul på gang ;)

Bor i lillehammer ja! :) Og den polo'n har jeg sett, men du får si ifra når du er oppover så møtes vi! Når det gjelder Tønsberg så vet jeg ikke ennå :roll:

z6n5p5hrkzioszh026yn.jpg

Når det gjelder å senke mer, så har jeg litt å justere på foran som dere ser i bilde over^ altså skal den droppes mer :twisted:

Men den skal justeres når jeg finn ut av litt småbugs i luftsystemet og sommerfelger er på ;) Såå bare slapp av folkens! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...