HalvorK Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Blir konge med hjul på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 felger og litt div så blir denne rå ja, kjør på med bilder når det er sol, senk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Første e36 som har fattet min interesse faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Rått! Hvordan hjul har du tenkt til den forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 kunne vært artig og prøvekjørt denna for se hvordan det var og kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Gratis? da vil jeg også ha! Dette vil vi se film av også Han er vel sansyneligvis Norges første så det må Gratuleres vettu veldig lite som ingen i Norge har gjort med E36 Er flere som har hatt dette da Automote å en hvit Clean 328 tror jeg det var med mye stereo osv så lå til salgs en stund hvertfall Digger luft!! Alltid hatt lyst på dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Prototype 1.0 [ Bilde ] [ Bilde ] Fett!!! Ser du bor i Lillehammer? Dama bor der (rosa polo med litt Hello kitty stickerbomb på panser osv) Så hadde vært gøy å møttes neste gang jeg skal oppover, kjører mest sannsynlig M3n da Var der i helga å hadde jo fint gått å kjøre den oppover nå egentlig men. Du skal ikke på treffet i Tønsberg den 28 da? Håper du har noen feite hjul på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Rått! Men håper den går lavere enn det øverste bildet? Har man luft må man kunne "lay frame" eller hvertfall ikke langt unna også imo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Er genialt med dette! men du trenger jo "more low"! er jo det som er rått med luft! slipp den bilen på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Er genialt med dette! men du trenger jo "more low"! er jo det som er rått med luft! slipp den bilen på bakken +1! Greit å kunne heise den høy å men jeg ville hatt den lav i utgangspunktet sånn at mann kunne lagt den heeeelt ned når mann parkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Er flere som har hatt dette da Automote å en hvit Clean 328 tror jeg det var med mye stereo osv så lå til salgs en stund hvertfall Digger luft!! Alltid hatt lyst på dette selv Åja, ante meg jeg ikke var første... men er ikke mange læll Fett!!! Ser du bor i Lillehammer? Dama bor der (rosa polo med litt Hello kitty stivjerbomb på panser osv) Så hadde vært gøy å møttes neste gang jeg skal oppover, kjører mest sannsynlig M3n da Var der i helga å hadde jo fint gått å kjøre den oppover nå egentlig men. Du skal ikke på treffet i Tønsberg den 28 da? Håper du har noen feite hjul på gang Bor i lillehammer ja! Og den polo'n har jeg sett, men du får si ifra når du er oppover så møtes vi! Når det gjelder Tønsberg så vet jeg ikke ennå Når det gjelder å senke mer, så har jeg litt å justere på foran som dere ser i bilde over^ altså skal den droppes mer Men den skal justeres når jeg finn ut av litt småbugs i luftsystemet og sommerfelger er på Såå bare slapp av folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Måtte låne colorline felgene igjen, mens jeg venter på felgpakke fra tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Oh yes! OH YES! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Oh yes! OH YES! +1 kuuult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå