Tare Jansen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hvor kan jeg oppnå billigst mulig forsikring? Har brukt gjensidige frem til nå, å funnet ut av nemi er litt billigere, men har ikke hørt noe om de før.Er det noen med erfaringer fra Nemi Forsikring, eller andre "billige" selskaper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Dette er veldig individuelt. Må bare ta kontakt med forsikringsselskapene å sjekke. Eventuelt sjekke kalkulatorene på nettsidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Terra har alltid vært merkbart billigere enn de "store". Fått god kundebehandling, og ikke har dem vært vrange heller. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 sjekk ut finansportalen.no sin forsikringskalkulator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Meld deg inn i clube30meet og ring tilbake til gjensidige, du blir garantert værende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Meld deg inn i clube30meet og ring tilbake til gjensidige, du blir garantert værende! Hvilken rabattavtale har dere med gjensidige? Er selv kunde der, så kunne vært interessant å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Meld deg inn i clube30meet og ring tilbake til gjensidige, du blir garantert værende! Åja? Skal selge E30'n, men er kanskje mulig å være medlem uten E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Dette er veldig individuelt. Må bare ta kontakt med forsikringsselskapene å sjekke. Eventuelt sjekke kalkulatorene på nettsidene. Kan da umulig være så veldig individuelt? da alle jeg kjenner som "gidder å bry seg" velger gjensidige pga at det blir billigst av de store;) Kompiser på min egen alder, fatter i 60åra og kollegaer osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Gjensidige har aldri vært billige for meg ihvertfall. Storebrand er de som har vært gunstig for meg, men siste åra har jeg hatt jernbanen så den saken er biff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Som en over nevner, Terra, så har jeg hatt to bilforsikringer, begge hos Terra. Første bilen min var en Mazda 626 2.0 GLX 16v, og da hadde jeg 20% bonus, Terra skulle ha 10900 i året, mens Gjensidige og Storebrand som jeg sjekket kalkulatorene til, skulle ha dobbelt så mye og litt til. Nå har jeg 40% og begynner på veien mot 50% og kjøpe meg BMW for en halvannen månedstid siden, kunne få 50% bonus vis jeg gikk over til Tryg som var sammarbeidspartner til forhandler jeg kjøpte bilen av, og de skulle ha 17 291 i året, på Delkasko, mens hos Terra så havna jeg på 11 637 med Delkasko, 25 000 km i året og 40%, så jeg har bare gode erfaringer med Terra. Edit : Sjekka med Gjensidige med bilen min og km/bonus jeg har hos Terra, og Gjensidige skal ha 19 792 i året. Helt syk forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Gjensidige har aldri vært billige for meg ihvertfall. Storebrand er de som har vært gunstig for meg, men siste åra har jeg hatt jernbanen så den saken er biff. Ikke for meg heller. 1800 kr. rimeligere var IF for meg enn Gjensidige med alskens rabatter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 bytt selskap pr.6mnd så går bonusen din opp dobbelt så fort;) Får ta ringerunden i morgen, høre med terra og nemi. Storebrand som nevnt over her skulle vel nesten ha det dobbelte av gjensidige da jeg snakket med de ang volvo v50, e30, innbo, reiser osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Gjensidige har aldri vært billige for meg ihvertfall. Storebrand er de som har vært gunstig for meg, men siste åra har jeg hatt jernbanen så den saken er biff. Ikke for meg heller. 1800 kr. rimeligere var IF for meg enn Gjensidige med alskens rabatter. Og da har du snakket med jr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Meld deg inn i clube30meet og ring tilbake til gjensidige, du blir garantert værende! Hvilken rabattavtale har dere med gjensidige? Er selv kunde der, så kunne vært interessant å vite. Vi har en god avtale med gjensidige, alle medlemmene våre har fått utrolig mye lavere priser hos de etter de ble medlem hos oss i tillegg. Man får egen kontaktperson også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Meld dere inn i bondelaget - får opp til 19% rabatt med Gjensidige i tillegg til andre rabattavtaler. Har ikke funnet noen som slår totalprisen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå