Gå til innhold

Billig og bra forsikring? 8000kr spart!


 Share

Anbefalte innlegg

Opplevde å spare over 9000kr i året på å ha gjennom sparebank1.

Gjensidige/storebrand/fokus ville ha 29-30k i året for fullkasko på min 2003mod 320D.

En kjapp telefon til sparebank1 avdekker at hvis man har LO-medlemskap og har industri energis forsikring for reise, innbo og uføre så gikk prisen ned til 21.000kr på 30% bonus, 8000 i egenandel og 25.000km i året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vardia forsikring er billigst for meg.

Nemi var nærmest med sine 8800,- i året.

Gjensidige skulle ha 17700,- ha ha ha.

525 dat 08. 16000kkm. 75%.1året. Superkasko. Ingen under 25 år. Jeg er 30 år selv. Hva er det som skjer med verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bilen jeg prøvde å forsikre da jeg var 18år var en corrado G60. Ingen ville forsikre en den utenom IF som spurte hvor mye bilen kostet. ( Mener det var rundt 80 000kr på den tiden) Så da fikk jeg tilbud fra de på 80 000kr i året. Ble altså ikke noe Corrado ;) Kanskje like greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vardia forsikring er billigst for meg. Nemi var nærmest med sine 8800,- i året. Gjensidige skulle ha 17700,- ha ha ha. 525 dat 08. 16000kkm. 75%.1året. Superkasko. Ingen under 25 år. Jeg er 30 år selv. Hva er det som skjer med verden?

 

Merkelig hvor stor forskjell det er på 520 og 525.. Min 09 520 med superkasko, ingen under 25, 16000km skal gjensidige ha 6700 i året for. 70% 3. året. er 31 år selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 50% bonus hos gjensidige og betalte 13 000 i året, fullkasko, nå har jeg e30meet rabatten og betaler 10 000 i året. Stiger også til 60% denne måneden.

Dette er inkludert reiseforsikring, person og en liten innbo i leiligheten. Spurte ikke etter de siste der, men det var noe jeg så i nettbanken at hadde blitt slått inn. Sikkert han som fikset e30meet rabatten som har gjort oss til totalkunde, for å presse prisen litt ned.

 

2002 330ci manuell

6000 egenandel

Fullkasko

Bergen

Ikke garasje, men står parkert inntil eneboligen.

Alarm

16000km kjørelengde.

10 000kr året, altså under 1000 i måneden ved 50% bonus.

Alle førere er over 25 (er vel 24 som er minstegrensen)

 

Ingen andre har klart å matche den prisen :)

 

1998 Audi A6 2.4 quattro er på ansvar, 8000km, ingen egenandel.  262 i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vardia forsikring er billigst for meg. Nemi var nærmest med sine 8800,- i året. Gjensidige skulle ha 17700,- ha ha ha. 525 dat 08. 16000kkm. 75%.1året. Superkasko. Ingen under 25 år. Jeg er 30 år selv. Hva er det som skjer med verden?

Jeg har jo tilogmed billigere... Gjensidige, 30%,21 år..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt utrolig store forskjeller på folk, kjøretøy, sted å bo osv. skjønner mange ganger ikke hvor de tar prisene ifra.

 

Jeg har en 97mod M3, en 2014mod Volvo V40 (pga av at jeg får sykt bra pris på volvo), innbo super (med høy dekning), reiseforsikring for meg og min fru, fritidsforsikring for meg og min fru. Både reise og fritid dekker "alt". 

 

Detter betaler jeg nå kun 12500kr for. Det skal vel mye til å få bedre pris vil jeg tro? Jeg er jo "bare" 27 år.

 

Bor også på det stedet i byen med mest hærverk på kjøretøy, mye innbrudd osv. Begge biler står parkert ut i gata, så burde vel være fornøyd med prisen jeg fikk av DNB. Som forøvrig er banken jeg har boliglånet mitt i. vet ikke om det har noe å si men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har Trygg å de knuser det nest billigste alternativet som da var gjensidige hos meg, men når har både Gjensidige og Trygg kniva litt om meg frem og tilbake, men Trygg vant soleklart da de slo neven i bordet og var 4000 kr billigere pluss at da jeg fikk bedre reise og innbo forsikring i samme slengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige ringte meg i dag, nå kunne de plutselig gi en bedre pris enn DNB igjen. Selv da med bilen forsikret som M3! Takket selvfølgelig ja til dette, så får vi se om DNB kommer med et nytt tilbud ;)

hvorfor trur du jeg fikk så god pris hos trygg til slutt ?, hehe bare fint at de konkurerer seg imellom, da de tydligvis har en del marginer å gå på ,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...