Otis Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Det er for dårlig det her, Aplejohn! Du lovte å komme med mer info om dette når du hadde mer gjort det!!
Alpejohn Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Jeg vet, men har delvis glemt av det + mangel på noen gode lys bilder.. Tror ikke jeg får til så gode bilder av hvordan det lyser da jeg ikke er spesielt god på foto Men har et par fine av nærlyset med nye prosjektorer da, og jævli fin farge på cut off linja Skal se om jeg får lagt ut et par bilder senere
Clevion Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Jeg vet, men har delvis glemt av det + mangel på noen gode lys bilder.. Tror ikke jeg får til så gode bilder av hvordan det lyser da jeg ikke er spesielt god på foto Men har et par fine av nærlyset med nye prosjektorer da, og jævli fin farge på cut off linja Skal se om jeg får lagt ut et par bilder senere Vis jeg skal bygge om til Bi Xenon så må jeg vel Hanne projektorer? Og hvordan funker det med hvordan fjernlyset går på nærlyset og ikke? Du må nesten komme med en DIY, blei sulten på Bi Xenon
Alpejohn Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Prøve og få laget en seinere ja Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Alpejohn Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Da er tråden opprettet viewtopic.php?f=1&t=254912
Clevion Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Har nå tatt noen bilder, også tok jeg en film, bare for og sjekke 0-100 og 0-160 også blinka jeg med fjernlys på slutten (skal legge denne ute når den er oppe på youtube). Nærlys Nærlys med fjernlys (du ser styrken ligger midt under nærlyset) Kun fjernlys uten nærlys Hva tror dere?
Otis Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Ser ut som det lyser litt kort, men det er jo bare å justere opp. Ellers så ser det vel egentlig helt greit ut.
Clevion Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Ser ut som det lyser litt kort, men det er jo bare å justere opp. Ellers så ser det vel egentlig helt greit ut. Nå var det jo sånn at vis jeg justerer lykta så går jo både nær og fjern opp, jeg vil bare ha opp fjern
scoot Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Ser ut som det lyser litt kort, men det er jo bare å justere opp. Ellers så ser det vel egentlig helt greit ut. Nå var det jo sånn at vis jeg justerer lykta så går jo både nær og fjern opp, jeg vil bare ha opp fjern Du kan ikke justere fjern og nærlys individuelt på E39, såvidt jeg vet.
Alpejohn Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Det der så veldig merkelig ut, forstår ikke hvordan det skal vær mulig.. Kjennes reflektoren løs ut på fjernlyset da? Vis du river litt i pæra/kontakta?
Clevion Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Det der så veldig merkelig ut, forstår ikke hvordan det skal vær mulig.. Kjennes reflektoren løs ut på fjernlyset da? Vis du river litt i pæra/kontakta? Reflektoren er løs på førersiden som jeg nevnte tidligere, men jeg har stripsa den fast så den sitter i sånn ca riktig høyde, men på høyre siden så er den ikke løs, der er den som den skal Nå er jeg ikke helt sikker på hvilken av lysene som stikker ned i bakken det er siden den ligger på midten ca, skal få sjekka det ut, men etter at jeg tok ut og inn pæra igår virka det som det ble en smule bedre
Alpejohn Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Da må du sjekke hvilken det er som lyser ned, mest sansynelig lyser nærlyset ned også, og at pinnene inni lykta er knekt. Kan ikke forstå at det kan være noe annet..
Clevion Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Da må du sjekke hvilken det er som lyser ned, mest sansynelig lyser nærlyset ned også, og at pinnene inni lykta er knekt. Kan ikke forstå at det kan være noe annet.. Justeringsarmen er kun knekt i en av lyktene, den ene satt helt fast mens den andre var løs, skal prøve og sjekke dette etter jobb idag, hvem av de som peker med. Har en liten anelse om at nærlyset også er litt lavt. Har stått mot en vegg, og fjernlyset ligger under nærlys linjene. Syns det er så rart :s
Otis Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Jeg har hatt samme problemet og det var dårlige pærer/pæreholdere.
Clevion Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Har nå vært på BilXtra og kjøpt diverse greier, måtte ha spyleveske så kjøpte fire kanner med siktbedrings blandesak greie, skinnrens og glass kluter, og jeg kjøpte Osram sine Nightbreaker Plus pærer, så har fått satt de (egentlig latterlig lett og bytte de faktisk, forventa meg et helvete siden jeg ikke tok ut lyktene) og må nå bare vente på at mørket treffer uttafor, så skal jeg se hvordan lyset har blitt Satse på at det er mye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå