Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat lest gjennom hele tråden din og må si eg e imponert! Du står på og det er bra for disse bilene fortjener og bli holdt på veien :) har nettopp byttet alt av foringer og bremse deler i min egen bak stilling på e34'n og det gjorde kjøreopplevelsen hakket bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kjøpte enda en E34 idag! :D så annonsa idag og bare MÅTTE ha den :) er en 520ia i ganske orginal stand. Av det som er å skryte av er at den har komplett strøken m tech styling og svart bøffel m5 skinn med midtkonsoll dørpaneler osv.. trenger en shine bare..

Fikk også med bilstein b8 dempere med h&r fjærer, 4stk bbs rx, en bra forsterker, elektrisk hattehyllegardin og mye småtteri som jeg ikke har sjekka ut enda :) jævli fornøyd mtp den kostet bare 13 lapper og er eu godkjent i 2 måneder til

Blir vel til slutt brukt som delebil men i mellomtiden skal det være kosebil til 535 trenger deler :) tenkte å selge alcantara interiøret å bruke skinninteriøret istedet

post-55886-14272142892109.jpg

post-55886-14272143007976.jpg

post-55886-14272143115217.jpg

post-55886-14272143232637.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan da ikke ha vært ute på finn veldig lenge.. Pleier å bla igjennom der relativt ofte (vet ikke hvorfor), og den var allerede solgt når jeg så den :P

Litt misunnelig på fangerene og sideskjørtene :P

 

Men grattis med ny strøken bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken er den IKKE! men veldig bra bortsett fra litt rust og her og der :) tenkte å bare kappe fjærene og ha på bbs felgene jeg fikk med.. noen som vet hva bbs rs 17" er verdt?

spent på hvor bra interiøet blir etter litt behandling

utrolig god å kjøre da :), strøkent org understell.. ikke ett knirk når jeg kjører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke .. ikke kapp fjørene a, vær så snill. La Volvo-gutta få ha det greine der for seg selv, 700/900-serien har jo ikke nevneverdige kjøreegenskaper å ødelegge uansett. Det har E34. Ett senkesett til E34 er grisebillig på eBay.de, du får de billigste for under tusenlappen liksom. (ferdig frakta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den SER egentlig veldig fin ut, men det er nok kun pga m fangere og skjørt som skjuler rusta :)

Det som er å sette fingern på er ett krater med rust på kanalene bak, sprekk i frontruta, problem med varmeregister, litt dårlig takluke mekanisme, og ellers en dårlig utstyrt bil.. litt rusta nederst i dører osv

Om bilen var en 525 eller grommere hadde den nok helt klart vert verdt å restaurere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...