Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Postet bildePostet bilde fått ut seta no! Støvsugd de verste i inni biln og i motor rommet:D bra vegard he pågangsmot:p

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faderen å kjedelig...

Jeg synes synd på deg og det mener jeg virkelig.

Men du skal ha creed for hive deg på med engang.

Jeg hadde vært så forbanna at jeg hadde rivet bilhelvete i to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så mange timene idag, men dashen er straks ute og kan begynne å fjerne varmeregisteret! Egentlig bare "bra" den tok fyr for nå får jeg kanskje ordnet opp i alt jeg ikke gidder når bilen er fullt operativ, er noen vaiere som ikke ligger helt som de skal og gulvvarme funker ikke, selv om den funket meeeget bra igår heheh...

Etter det skal motorn og kassa ut, den skal få seg nye pakninger og litt lakk og gnikking av alle delene... kanskje lakkere motorrom også.. trur jeg skal legge inn mere dempematter rundt tunellen for å få det enda mere stille inne i bilen, samt bak ved hjulhusene bak baksetene og inni bagasjerom, har ikke planer om stor stereo nei, kun en mere komfortabel bil, selv om den er stiv som en kjelke og med breeeie hjul som bråker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sure greier... Men, og dette veit du sikkert, skal det du gjør nå være verdt det så må du være NØYE med å få vasket bort hvert fnugg av pulver. Eller så får du rust og elektriske feil. Pulver i bil er noe skikkelig dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir! Motor blir tatt ut og alt blir rengjort! Ja jævlig kjipt med alt pulveret, er ett rent helvett og få vekk!! Bilen står heldigvis tørt enda..

 

 

Tenkte jeg skulle få vekk det som er på lakken i morgen? hvordan bør jeg gjøre det? Har hørt det blir som lim med en gang det kommer i kontakt med vann? Bilen var nesten gullende ren før den brant så kanskje jeg skal bare gå over med en klut og blåsespiss rundt lister og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å gå fremover igjen! Demonterte hjerneboksen og ledningsnettet (skal skiftes) Og vi fikk vasket den skikkelig nedi motorrommet! Ser strøkent ut der nå :)

Brukte FK sin "redskapsvask" trur jeg det var, var noe ganske kraftig såpe som virkelig gjorde susen! :)
DSC_0034.JPG

DSC_0035.JPG

DSC_0036.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere jeg kan få for denne bilen når jeg tenker å selge den etter sommern? uten OZ hjula bare, de skal være med i grava :) Eneste minus på bilen er at lakken ikke er 100%, men så og si rustfrie dører, bagasjerom, panser osv, og kanalen trenger rustsveising bak, er rustsveist foran, er EU-godkjent til mars 2016 også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...