Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Ferger ser ut til å være noe dritt hvis man har lav bil, de kantene og overgangene der er ikke akkruat lave. Men det det var litt artig også den gangen vi skulle en gjeng på E30 Meet og skulle ta Bastøyferga, de med lave E36 og E46 måtte liste seg over kantene, kjøre på skrå og en rygga over mens jeg med originalhøyden og ballongdekka på E34en bare durte over alle kantene. Bare for å demonstrere litt så gassa jeg litt på også, kjørte og parkerer og spurte de andre hva som tok så lang tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja du liker den original looken du :) sykt gode biler å kjøre originale eller med ett mildt senkesett! Men denne gangen var det helt kriminelt hvor fast jeg var.. Sto der sikkert ett minutt å makka før jeg kom meg løs xD og da måttr eksosen bøte med livet :P

Hehe, ja her er det originalt hele veien ;) Ja de er fantastiske å kjøre, vet ikke om noen annen bil som er like gammel som kjører like bra som E34.

Kjipt å stå fast ja, men man kommer til ett punkt hvor man bare vil komme løs samme søren og da går det fort på bekosting av ett eller annet. Kunne vært værre da, bunnpanne, bremserør, diff eller liknende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ett par bilder av bilen, nå med fungerende eksos og tett eksos... denne gangen var det katalysator uten mellompotte og 3" fra katalysator til bakpotta jeg hadde før.. litt mindre bråk enn før og samtidig samme fine lyden på fullt pådrag, egentlig ganske fornøyd :)

Det som var driten var att dynamoen skulle streike rett etterpå så nå står den i ro atter en gang...


20141004_114019.jpg

20141004_114033.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...