flobben Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Da har jeg endelig fått min "nye" bil. Må si jeg er veldig fornøyd, femmer er noe annet en treer. Har dessverre ikke fått kjørt så veldig mye, men i helgen blir det tur til svigers så da blir det lengre tur Bilder fra finn.no annonsen tatt av forhandler. Med dagens vinterhjul, har planer om å sette vinterdekk på de gamle beyern mesh felgene jeg hadde på e90en. Så da blir det mest sannsylig 19" vinter neste sesong. Her er en kopi av utstyrslisten Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2NBA BMW LA wheel, M Double Spoke 351 S2PAA Lug bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access P337A M Sports package S358A Climate comfort windscreen S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera Code Description (EPC) S3MCA Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line S402A Electric panoramic roof S418A Luggage compartment package S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4MRA Interior strips, aluminum hexagon S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5DPA Park Assistent S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA APPS Apps S6UHA Traffic Information S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S842A Cold-climate version S843A Power reduction S850A Additional Export tank filling S853A Language version English S877A Delete cross-pattern operation S885A On-board vehicle literature Swedish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Gratulerer med en så flott bil. F1/ er veldig fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Kjempefin den. Masse deilig/riktig utstyr også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Gratulerer. Du kommer til å bli veldig fornøyd med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Gratulerer med flott bil! Er vel ikke feil å gå fra e90 og til f11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Føes helt riktig. Tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd ja, digg å få automat, webasto(hadde defa på den gamle så kanskje ikke så stor forskjell). Driver å lurer litt på bmw perfomance-pakke til den. Litt høy pris, men det er med fulle garantier osv. Lest litt rundt og det skal jo hjelpe godt. Men får se, har akkurat handlet rekkehus i Oslo, så gikk en del penger med på det for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Flyttet fra lambertseter? Skjønte jeg det riktig at du jobbet på Bilia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 flytter til munkelia, så flytter ikke så langt, ca 1000 meter eller noe. Nei, jobber ikke i Bilia, men har en kompis som gjør, han som har hatt denne som demobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Aha så du blir i området? skal blinke om jeg ser deg Høres ikke feil ut med f11 som demobil! Har stort ønske om å selge BMW selv, må bare jobbe meg lenger opp i Biliasystemet først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Aha så du blir i området? skal blinke om jeg ser deg Høres ikke feil ut med f11 som demobil! Har stort ønske om å selge BMW selv, må bare jobbe meg lenger opp i Biliasystemet først Er jo gode muligheter for det. Hadde en kompis som skrudde bil på økern for en del år siden som ble selger etterhvert. Så med litt stå på vilje og interesse for biler og salg burde ikke det være noe umulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Ja, skal nok komme meg oppover vurderte å ta bilakademiet etterhvert, men han kjører siste kurset nå til høsten, og det er ikke noe jeg prioriterer helt med en gang, så da får det bare være.. Skal nok komme meg oppover alikevel Uansett, Grattis med tøff bil, så veldig fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 lite brukt for tiden, men vaskes må den. Jeg har rullet på den litt over 4000km siden jeg tok over i slutten av Mars... jaja... så lenge den står trygt og fint i garasjen så får det være ok. Nå fungerer alt også, etter å ha byttet sensorene for lukeparkering som var overfylt av vann så har det ikke vært noe mer tull. Lakkeringen av bakskjermen ble veldig bra også, ingen fargeforskjell etter at ett hengerfeste synes det var kjempe gøy å bruke bilen som stopppullert. Ellers megafornøyd med bilen, selv om jeg burde ha kostet på med performance-pakken og 40 hk til, men som vorende far og nylig innkjøpt rekkehus på Lambertseter så får de pengene spares til 19" vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Nydelig vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Fin bil! Kler sølv og m-sport! Lurte litt på det selv, men har så trang garasje at jeg kvier meg for så mye større enn 3'er etc. Liker de orginale 19" også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Fin bil! Kler sølv og m-sport! Lurte litt på det selv, men har så trang garasje at jeg kvier meg for så mye større enn 3'er etc. Liker de orginale 19" også. Trang garasje er ikke noe argument ass, kan ikke bli mye værre en det jeg har i dag. Skal prøve å få rotet meg til å ta noen biler i kveld, men har tre cm på hver side igjennom porten og må kjøre nesten til det butter foran for å få igjen porten. Og døren på høyre side kan jeg bare glemme, mens førerdøren går i gitteret i skillet, så måtte sette opp en myk stopper der. Fellesgarasjer fra slutten av 80-tallet var ikke akkruat dimensjonert for større biler gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå