Thomas-320 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Sier det igjen:-) flott bil:-) flott treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Legger ved en link fra når du hadde bilen i benken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Rå film vanvittig som det bråkete, men fornøyd med resultatet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Antispinnen på bilen har ikke virket siden jeg kjøpte bilen, så byttet antispinn vaieren i dag, fikk tips av "///MPower" på E30meet om at det sikkert var feilen, og det hadde han jo helt rett i Men selv nå med ny og hel vaieren er så funker ikke antispinnen. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Funnet ut noe mere? Kan vel være dårlig kontakt osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Egentlig ikke, jeg tenkte kanskje den motoren vieren er festet i. Men snakket med Mpower og han snakket om styreenheten. Kan jo også være kontakt ett sted som du sier, eller kanskje bryteren i coupen? Hater elektriske feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Moro å lese første post Veldg pen Alpina! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Moro å lese første post Veldg pen Alpina! Hyggelig å høre. Virkelig moro å hente bil i tyskland, frister til gjentagelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Da fikk jeg lagt ut bildefilmen av bilen din og min! En liten e30 og e34 tribute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Say what? har du e30 også? broen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Møtte deg og BmwChris på motorveien på vei til E30meet, jeg som kom i E30en mtech 1 ! Nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 På gården til sigurd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Møtte deg og BmwChris på motorveien på vei til E30meet, jeg som kom i E30en mtech 1 ! Nydelig bil du har Takk takk. Ja var tre fine biler i kolonne da På gården til sigurd? Filmen ja, Christian skulle se under bilen sin på løfteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Fått autentisitet-papirer på bilen fra Alpina. Her er all teknisk info på bilen, utstyrsliste og hvem som har solgt bilen. Fant også dette papiret under pasasjersetet. Utstyrsliste fra BMW, fra 1995. Bygge listen etter de som satt sammen bilen på BMW fabrikken?? BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Så rått Der høyner du plutselig verdien på bilen med flere tusen, sykt å mye dokumentasjon har så si på biler som dette Også er det jo artig å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå