håkon_w Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Ja, det begynner heldigvis å dra seg mot tiden da vi kan legge om til sommerhjul, ta av genseren, se lettkledde hunnkjønn etc:) I den forbindelse skal jeg ha meg en ordentlig gassgrill. I ordet ordentlig legger jeg mest vekt på hvordan den steker maten, jeg er drittlei av billige gassgriller som ikke lager maten ordentlig, og det er ikke til å komme utenom WEBER. Jeg har sett på q300 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=750799&cks=ASS&assoc=D17C9206-4ABF-4D73-94BE-9D52E5984D4D Q200 http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=166081&ref=prisjakt og spirit 210 http://www.lefdal.com/product/hjem-og-pleie/grill-og-sommerprodukter/E210OPEN/weber-spirit-e-210-open-gassgrill Hvilken av disse ville du valgt? Eller har du en grill hjemme du er veldig fornøyd med? kom med tips:)
Rsol Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Jeg kjøpte Q300 sist sommer og er veldig fornøyd med den. Hadde første grilling for sesongen i dag:)
håkon_w Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Disse er en sikker vinner:[ Bilde ] man får ikke varm biff fra en grillrist
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Interessant spørsmål igrunnen, er i markedet selv etter en gass grill med minst 2 brennere. Har også forstått det slik når det kommer til griller så får man det man betaler for
Fredrik Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Keep it simple. Vi har hatt en Weber Smokey Joe i snart 10 år og den har aldri sviktet oss. Den griller perfekt hver gang bare man er litt tålmodig og venter til kullene er varme samt er litt oppmerksom når man griller...
Marius2002 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Selger en del griller på jobb og har endel erfaring. Sats på Weber.
BMWBølla Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Har Weber Q200 selv, veldig fornøyd! Så lenge du ikke griller til 10 personer hver gang du griller... Ekstremt enkel i bruk og lett å vedlikeholde... Står ute under trekk og tak klart til bruk hele året her
bricks Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Har 210 selv, denne har en brenner i front og en bak(på langs av grillen).Liker det ikke, bedre å finne en med brennere på tvers i tilegg så er den litt for liten: Men er ellers en veldig bra grill
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Må ha brennere på tvers synes jeg, men det er kanskje hva man er vant til å bruke. Weber høres absolutt bra ut, dette er jo griller av høy kvalitet selv om de gjerne koster litt ekstra. Sånn kullgrill har ikke jeg tålmodighet til å styre med, vente på at den skal bli varm og bytte kull å bli møkkete og helvete....nei....gass er enkelt, raskt og greit
fish Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Har selv Q100 hjemme. Den er liten og enkel, har hatt den med på campingferie. Den er litt liten, så Q200/300 er nok ett bedre valg. Lett å gjøre ren (spyler den med høytrykksspyler). Har litt tung grillrist da den er av støpejern. Spirt 210 har svigers på hytta, den synes jeg er en knallgod gassgrill. Den er svært mye brukt gjennom hele sommersesongen og den er like fin i dag etter 3 år i drift. Godt stekeresultat. Har en avlastningshylle i grillokket som er greit til burger-/pølsebrød evt holde ferdig grillet mat varm. Lettere grillrist (emalljert stål?), lett å holde rent.
Mattae Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 http://www.lefdal.com/product/hjem-og-p ... -gassgrill har en slik sak, modellen eldre sikkert men. så identisk ut bortsett fra litt designforskjell på knotter. er vell ganske lik som den nederste du linka til i praksis, om man ser bort ifra en ekstra brenner og kokeren. fungerer ypperlig! beste grillen ever.
fish Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Vi griller MYE, har allerede hentet frem grillen og har hatt 2 grillkvelder til nå. Jeg setter enkelt renhold som første prioritet. Det må ikke være for mange deler, likevel enkel å "demontere" for å gjøre rent.
Marius2002 Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Vi har hatt vår Weber nå i snart 8 år. Er vel en Spirit 2- eller 3-ett-eller-annet... Gammel sak.. Vi griller året rundt, romjulen, påske, snøstorm, uansett Grillen er nesten like fin, er bare at man ser det er en gammel modell på en måte, men ingen antydning til rust eller slitasje på grillen i den grad. Men den er tatt vare på og behandlet slik en grill skal behandles.. Jeg takler ikke rustne griller, får ikke lyst å grille på de... Gå for Weber
Anbefalte innlegg