RemyNG Skrevet Juli 13 Forfatter Skrevet Juli 13 8 minutter siden, *MrB* skrev: Liker reiseekvipasjen. F1x er jo ikke noen ny modell lenger, så man risikerer jo alltid en eller annen «gavepakke» samme hvor velholdt det er. Men de sluker mil fint, disse. Sitter godt gjør man også. Nei det stemmer godt det, derfor har jeg vært litt på når det kommer til preventive vedlikehold som vannpumpe, termostat, reimer, belger og sånt som kan gå galt når man helst skulle vært unngått det. Så tok jo bensinpumpa kvelden når den gjorde før man skulle på tur. Men jo er skikkelig milsluker, har hvertfall ikke følt meg sliten etter så mange mil på veien. *MrB* reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet Juli 14 Skrevet Juli 14 Så du tok en del preventivt i forkant ja. At pumpen i tanken plutselig gir seg er jo noe som man ikke kan forutse da. «Hell i uhell» at det skjedde før tur og ikke underveis. RemyNG reagerte på dette 1
RemyNG Skrevet Juli 14 Forfatter Skrevet Juli 14 8 timer siden, *MrB* skrev: Så du tok en del preventivt i forkant ja. At pumpen i tanken plutselig gir seg er jo noe som man ikke kan forutse da. «Hell i uhell» at det skjedde før tur og ikke underveis. Jupp tenkte det var greit bilen hadde rundet litt over 200k km så da pleier det å skje ting. Og bensinpumpa hadde jeg faktisk i tankene spesielt med alder og km. Men var jo bare greit at den tok kvelden.
RemyNG Skrevet Juli 14 Forfatter Skrevet Juli 14 Vel hjemme og vask må jo til, samt bytte AC kompressoren på E53 orker ikke en sommer til med den uten AC. Har jo trossalt kjørt med den bilen i noen år uten AC, 5 år til å være eksakt. Tror jeg det blir bytte av klosser og skiver bak. Har noe Bosch klosser som var nye når jeg kjøpte bilen men de støver så inni granskaun. Og motorvask er heller ikke så dumt mye støv. til og med drepte insekter. Litt påført med skum så blir det rent. Og en ferdig vasket bil uten full roadkill. Dagen etter ble det bytte av kompressor og tørkefilter samt fylt opp med AC gass. Var endelig på tide tatt i betraktning at det er den jeg drar mye med henger. sveigis, E.C., mr.pingu og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå