HaaJeHaa Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Nydelig! Bra noen for en gangs skyld faktisk kjøper skikkelige felger på dette forumet! (Les ikke GS). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Takk takk, var ikke aktuelt med billigfelger på denne nei. icodden reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Oh yeah, endelig var felgene på, og de stod til forventningene.Dette er smidde felger fra HRE Performance Wheels i USA, og modellen heter P43SC. Finishen er Tinted Powderclearcoat. Jeg gikk for 20x9 + 20x11 med 255/35/20 + 295/30 20 Michelin Pilot Super Sport dekk. De var enda lettere enn jeg hadde trodd, framfelg 10kg og bakfelg 10,8kg. Jeg fikk også de hvitlakkerte rammene rundt sideblinken idag. Noen kjappe bilder for nå. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fantastisk utseende på nye F10.. Passende felger! Helt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Perfekt kombinasjon E.H.D, ser veldig bra ut. HRE Vintage står på ønskelisten min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Takker, er meget fornøyd så langt. @JoachimK, hvilke modell i Vintage-serien har du lyst på da? Gjort rett er jo de sinnsykt kule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 De er alle helt enestående, men 505 og 454 er vel de som skiller seg ut Kunne du sendt meg en PM om hva du betalte for dine inkl. frakt, moms osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Fikk tatt flere bilder idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Fine bilder! Hvor mye er den senket? Kanskje litt mye etter min smak, men stuket ser bra ut. Samme med M-performance diffusoren! Hadde nok gjort seg i gloss black, men tøff er den uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Perfekt. Ferdig snakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Riksantikvaren burde verne denne bilen. Helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Ser utrolig bra ut med den finishen på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Takker for hyggelige kommentarer. Fine bilder! Hvor mye er den senket? Kanskje litt mye etter min smak, men stuket ser bra ut. Samme med M-performance diffusoren! Hadde nok gjort seg i gloss black, men tøff er den uansett Senket ca 3-3,5cm i tillegg til m-sporten som var orginalt. Synes matt diffuser passer bra sammen med hvitt der du ikke ser så mye glans og refleksjoner som på svart. Riksantikvaren burde verne denne bilen. Helt perfekt Haha, dagens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Har du noen gode dekk-tips? Står noe Hankook greier på felgene som jeg har på vei.. Har ikke så voldsomt troa på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Michelin PSS er et bra tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Ja, Michelin PSS som jeg har kjører som en drøm, men de støyer mer enn 19" org dekkene. Men hvorfor kjøper du hjul med dekk dersom du har tenkt å bytte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå