Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Er du godt fornøyd med dekkene på bilen? O:) 

Er litt i tvil om jeg skal gå for Michelin (Pilot Super Sport/Super Sport PS2) i 265/35-21 & 295/30-21 eller Falken FK542 i 255/30-21 & 295/25-21, prisforskjellen er rett over 5000 kroner. Heller litt mot Michelin - da får man litt mer profil/komfort og samme oppsett som M5, pluss at Michelin scorer jevnt over høyere på testene og er et premium-dekk :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er fornøyd med Michelin dekkene, nydelig kjørefølelse med de, eneste minuset er litt mer støy enn ønskelig.

 

Men forfor høyere profil på Michelin dekkene, de blir veldig store.

Vil gjerne ha 5 mer i profil på 21" for å få litt bedre demping og komfort. Er jo plass til det også, så vil gjerne fylle opp hjulbuen mest mulig og senke så lite som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke du en vanlig e60, da er jo 245/35/19 vanlig dekkstørresle, og e60 M5 har ett hakk større profil, 255/40/19.

Så for meg så virker 265/35/21 altfor store på en vanlig e60.

Snakker om F11 nå, ikke E60. Skal snart avgårde å hente meg en, så vil ha felger/dekk liggende klare i løpet av vinteren. Liker å planlegge litt og innhente pristilbud. På en E60 så hadde det ikke passet nei! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg møtte gjøre en eller annen oppgradering inni bilen også, så da monterte jeg M Performance pedalene fra BMW. Ser litt bedre ut enn de triste sorte pedalene. :)

 

IMG_3294kopi_zps60538291.jpg

 

IMG_3295kopi_zps33b6cc3a.jpg

 

IMG_3290kopi_zpsd4272d83.jpg

 

Lekre pedaler dette, men skal ikke fothvileren/fotstøtten være i samme stil, eller har du bare droppet å bytte denne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre pedaler dette, men skal ikke fothvileren/fotstøtten være i samme stil, eller har du bare droppet å bytte denne? :)

Joda, kan kjøpe fothviler i samme stil (F30 med m-sport har slik), men startet kun med pedalene først for å se hvordan det ble.

Har ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe slik også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...