Walkabout Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Lakkerte du rammen rundt sideblinklysene eller folierte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 De er lakkert i bilens farge, ville ha de minst mulig synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 De er lakkert i bilens farge, ville ha de minst mulig synlig. Takk for svar, vurderer å gjøre det samme når jeg får min. Har ikke funnet noen folie som er identisk med alpine white-lakken, så da er det nok best å lakkere får å unngå fargeforskjell, selv om det sikkert blir litt dyrere. Litt usikker på om jeg skal gå for hvit eller svart, men ser pent ut med hvit på din bil - ser jo egentlig ingen grunn til å markere blinklyset noe særlig egentlig i form av svart farge. Du har ikke vurdert å lakkere refleksen på bakfangeren også? Det tenkte jeg å gjøre i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Takk for svar, vurderer å gjøre det samme når jeg får min. Har ikke funnet noen folie som er identisk med alpine white-lakken, så da er det nok best å lakkere får å unngå fargeforskjell, selv om det sikkert blir litt dyrere. Litt usikker på om jeg skal gå for hvit eller svart, men ser pent ut med hvit på din bil - ser jo egentlig ingen grunn til å markere blinklyset noe særlig egentlig i form av svart farge. Du har ikke vurdert å lakkere refleksen på bakfangeren også? Det tenkte jeg å gjøre i alle fall Du kan eventuelt kjøpe det her: http://www.jbspeed.com/servlet/the-241/BMW-Painted-Side-Trim/Detail Er vel ikke OEM part, men jeg kjenner en som har kjøpt der ifra, og den passte helt fint, og er uten fargeforskjell. Eventuelt en OEM-pakke her: http://www.europeanautosource.com/product/ind-painted-cosmetic-package-f10-5-series (De markerer som gave og devaluer så du slipper taxes) - Jeg kjøpte først med svart, men når jeg så hvordan det hadde vært på bilen, bestemte jeg meg heller for å lakkere i bilens farge (Hakke komt så langt enda) Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Nice ride! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Takk for svar, vurderer å gjøre det samme når jeg får min. Har ikke funnet noen folie som er identisk med alpine white-lakken, så da er det nok best å lakkere får å unngå fargeforskjell, selv om det sikkert blir litt dyrere. Litt usikker på om jeg skal gå for hvit eller svart, men ser pent ut med hvit på din bil - ser jo egentlig ingen grunn til å markere blinklyset noe særlig egentlig i form av svart farge. Du har ikke vurdert å lakkere refleksen på bakfangeren også? Det tenkte jeg å gjøre i alle fall Når det gjelder refleksen på bakfangeren var planen å foliere eller lakke de hvite, så da jeg fikk bilen la jeg på hvit tape bare for å få et inntrykk. Men jeg likte ikke helt hvordan det ble, så jeg har ikke gjort noe mer med de. Det samme gjelder kromstripen på dørhåndtakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hvilket innpress er det du kjører med på HREfelgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 ET26 foran og ET46 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Okei, du som har litt peiling med dette. Passer 10" et40 bak på F10? Regner med at 8,5" et35 passer foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Ja, det passer, men et35 er litt høyt foran dersom bilen er senket. F10 cambrer mye inn foran ved senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Ja, det passer, men et35 er litt høyt foran dersom bilen er senket. F10 cambrer mye inn foran ved senk. Jeg sa feil, mente et40 foran. Blir det veldig høyt? Kanskje vurdert en spacer? Bilen det gjelder er ikke senke enda, er foreløpig standard høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 15, 2013 Forfatter Share Skrevet November 15, 2013 Ja, ET40 er høyt, orginalt er det ET33 på org. 8,5x19 og 8,5x20 felger, så spacere må absolutt vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 På tide med noen bilder av bilen med vinterhjul. Har ikke fått prøvd de nye Nokian dekken på vinterføre ennå, siden det ikke har vært mer enn tre snøfnugg her. Sondre92 og Andy520iA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Ble meget bra fitment med spacerne! Ganske utrolig hvordan 19" virker akkurat litt små på F10/11 fra profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Så ikke akkurat så veldig vintermodus ut den der! Så utrolig bra ut med spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå