Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33

E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

De er lakkert i bilens farge, ville ha de minst mulig synlig.   :smile:

Takk for svar, vurderer å gjøre det samme når jeg får min. Har ikke funnet noen folie som er identisk med alpine white-lakken, så da er det nok best å lakkere får å unngå fargeforskjell, selv om det sikkert blir litt dyrere. Litt usikker på om jeg skal gå for hvit eller svart, men ser pent ut med hvit på din bil - ser jo egentlig ingen grunn til å markere blinklyset noe særlig egentlig i form av svart farge. Du har ikke vurdert å lakkere refleksen på bakfangeren også? Det tenkte jeg å gjøre i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, vurderer å gjøre det samme når jeg får min. Har ikke funnet noen folie som er identisk med alpine white-lakken, så da er det nok best å lakkere får å unngå fargeforskjell, selv om det sikkert blir litt dyrere. Litt usikker på om jeg skal gå for hvit eller svart, men ser pent ut med hvit på din bil - ser jo egentlig ingen grunn til å markere blinklyset noe særlig egentlig i form av svart farge. Du har ikke vurdert å lakkere refleksen på bakfangeren også? Det tenkte jeg å gjøre i alle fall :)

Du kan eventuelt kjøpe det her:

http://www.jbspeed.com/servlet/the-241/BMW-Painted-Side-Trim/Detail

Er vel ikke OEM part, men jeg kjenner en som har kjøpt der ifra, og den passte helt fint, og er uten fargeforskjell.

Eventuelt en OEM-pakke her:

http://www.europeanautosource.com/product/ind-painted-cosmetic-package-f10-5-series

(De markerer som gave og devaluer så du slipper taxes)

Jeg kjøpte først med svart, men når jeg så hvordan det hadde vært på bilen, bestemte jeg meg heller for å lakkere i bilens farge (Hakke komt så langt enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder refleksen på bakfangeren var planen å foliere eller lakke de hvite, så da jeg fikk bilen la jeg på hvit tape bare for å få et inntrykk.

Men jeg likte ikke helt hvordan det ble, så jeg har ikke gjort noe mer med de.

Det samme gjelder kromstripen på dørhåndtakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, det passer, men et35 er litt høyt foran dersom bilen er senket. F10 cambrer mye inn foran ved senk.

Jeg sa feil, mente et40 foran. Blir det veldig høyt? Kanskje vurdert en spacer? Bilen det gjelder er ikke senke enda, er foreløpig standard høyde :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...