E.H.D Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Veldig fint med sorte endestusser. Du har ikke vurdert sort blank diffuser siden du har en del sort blank elementer på resten av bilen? Ser jo også gull ut når den er matt Egentlig ikke, synes den nå gir en fin konstrast til de blanke eksosstussene, også synes jeg det passer bra med matt diffuser på hvitt. En annen sak at den sikkert hadde vært vanskeligere å holde fin om den var lakkert i blank sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Siden været er fint så fristet det med en liten kjøretur. Må si jeg er utrolig fornøyd med hvordan bilen kjører nå, komboen KWv3 coilovers og M5/M550d stab. stag er gull i mine øyne. Men jeg lurer på hvordan min kjører i forhold til en f10 med Adaptiv Drive, men da er man jo på 530 og større. VegarVS og Runey reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Etter inspirasjon fra HPVL sin f32 så ble skiltholderen foran fjernet. Synes det ble bedre med kun skiltet, spesielt siden bilen er hvit. Dajusnes, HPVL, Sondre92 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Nesten så du skulle hatt hvit kant på skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 skiltholder er oppskrytt ja ☺ Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Det ble cleant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Tror det kunne vært fint med "tyske flagg" fargene i 3 av rillene på grillen forann på denne eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Ble bra, brukte du dobbeltsidig tape? Har du også gjort det samme bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Tror det kunne vært fint med "tyske flagg" fargene i 3 av rillene på grillen forann på denne eller ? Er ikke fan av slike striper på grillen, så det har jeg ingen planer om. Ble bra, brukte du dobbeltsidig tape? Har du også gjort det samme bak? Ja, fant ikke borrelås tape, også blir det mindre glipe med kun dobbeltsidig tape. Har ikke gjort det bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Denne er nydelig og perfekt i mine øyne bare send meg en pm når denne vurderes solgt, eg tar an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Bare for moroskyld prøvde jeg en 10mm spacer foran slik at innpresset ble ET16. Gikk greit å gjøre på flat veg, men subbet over farthumper når jeg kjørte ca i 20km/t. Og når jeg parkerte i en skråning, for å få trykket hjulene opp i hjulbuen, så tok dekket foran borti skjermen som forventet. S.Hafsmo og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Har fått tatt noen kjørebilder av bilen. Sondre92, Nautiluz, HPVL og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Var på BMWCCN treff på Årabrot i Haugesund i dag, og der fikk jeg 2.plass i klassen nyere modifisert. Første gang jeg har vunnet pokal, så det var gøy. HPVL, StigJ, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Etter inspirasjon fra HPVL sin f32 så ble skiltholderen foran fjernet. Synes det ble bedre med kun skiltet, spesielt siden bilen er hvit. Er ikkje det vanskelig å holde det reint bak skiltet? Eller går det ann å ta det av kver gang du vasker bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Var på BMWCCN treff på Årabrot i Haugesund i dag, og der fikk jeg 2.plass i klassen nyere modifisert. Første gang jeg har vunnet pokal, så det var gøy. Fortjent Lov å spørre lm hvem som stakk av med førsteplassen. Noen fra forumet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå