rog_lun Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 [ Bilde ] Feeeeeeeet!!! Grom vogn dette, den leppa burde ha vert standard på m sport! Har ikke helt sansen på standard m-sport. eneste jeg ville ha gjort er å plasti dippe de felgene hvite, eller for å dra an helt ut : knæsj gul/grønn, sånn neon farge sent from a galaxy far far away... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 eneste jeg ville ha gjort er å plasti dippe de felgene hvite, eller for å dra an helt ut : knæsj gul/grønn, sånn neon farge Da er det jaggu godt at det ikke er du som bestemmer farge på felgene på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Hvilke sommerfelger er det du har fått da? Ser ganske stor ut, så antar at de er 20". Ser mange ikke liker sorte felger, men det er helst på bilder, ser bedre ut i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Har møtt denne et par ganger på veien og fargen på bilen er helt fantastisk, kun møtt den med vinterfelger enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Hvilke sommerfelger er det du har fått da? Ser ganske stor ut, så antar at de er 20".Ser mange ikke liker sorte felger, men det er helst på bilder, ser bedre ut i virkeligheten. Avantgarde m310 (Vertini zonda) 20 x 8,5 rundt hele. Hadde tenkt på 20 x 10 bak, men kunne ikke ha større dekk enn 265. Ville ikke ha dekkstrekk så da ble det 8,5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Har møtt denne et par ganger på veien og fargen på bilen er helt fantastisk, kun møtt den med vinterfelger enda. Blink med lysa neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Sett denne en del med vinterdekk til nå. Spent på å se den med sommerfelga, for det her så rått ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Sett denne en del med vinterdekk til nå. Spent på å se den med sommerfelga, for det her så rått ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Like kul bil som meg men jeg har ikke fått kjøpt m performance kitet enda... Hvor mange mm har du senket bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Hvilke sommerfelger er det du har fått da? Ser ganske stor ut, så antar at de er 20".Ser mange ikke liker sorte felger, men det er helst på bilder, ser bedre ut i virkeligheten. Avantgarde m310 (Vertini zonda) 20 x 8,5 rundt hele. Hadde tenkt på 20 x 10 bak, men kunne ikke ha større dekk enn 265. Ville ikke ha dekkstrekk så da ble det 8,5. [ Bilde ] Grisefeit. Felgene ser man jo ikke hva er, men det ser sikkert bedre ut live. Senken var hvertfall riktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Fått på magnaflow eksos og M performance diffuser bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Like kul bil som meg men jeg har ikke fått kjøpt m performance kitet enda... Hvor mange mm har du senket bilen? 35 mm foran og 40 mm bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå