BjornarHS Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 (endret) 1996 BMW E36 Coupe, Hellrot Individual Hei! Tenkte etter lang tid å lage en tråd om min hellrot røde e36 coupe! Etter å ha sett på bil lenge (for det meste e46 coupe faktisk) så fant jeg denne til en kjekk pris med kun 179 000km på telleren, og bestemte meg brått for at jeg skulle ha meg rød e36 coupe! Bilen stod da uten skilt og eu-godkjenning, men mot litt tillegg i prisen endte det i at jeg fikk bilen ferdig eu-godkjendt med skilt Litt info: - 1996 Modell - 320i (M52B20) - Uten takluke - Tyskimportert i 1999 - Individual Mugellorot 3.2 Vader - TA-Technix effektanlegg, kun bakerste del. - Orginalt sort taktrekk (komplett med alt). - 328 ventilerte bremser rundt om. - Her er en liste over ting som er gjort som ikke kommer så godt med på bildene: - Powerflex foringer i forstillingen - Overhalt differential med alle tettninger + lakket huset og lokket (ny olje og såklart). - Byttet alle høyttalere inne i kupeen med focal høyttalere, men her er det brukt orginale fester, så ser orginalt ut - Nye varmeskjold under - Sveiset inn litt nytt stål under, da nye plater på alle 4 jekkfester (var ikke ihjelrusta, men var begynt å komme noe, så greit å få tatt det). - X-brace under motor. - Reservehjul er byttet ut med tire mobility kit Starter med annonse bilder og bilder jeg har funnet på forum: Dagen etter den ble hentet: Ren og pen M52! HØST 2013: VÅR 2014: (usa skilt kun for pynt) Og montert org.spiller: SOMMER 2014: Entur på karosseriverksted for å fjerne noe lite rust på hjulbue og bakplate.. Nye felger, GS Privilege: Nytrekt ratt, kan virkelig anbefalest! HØST-VINTER 2014/2015 Nytt felgsett ble det og, m-contour med polert kant Endret September 7, 2022 av BjornarHS Overskrift Hefre auto, Gorg, Kristian 325 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Fin bil! Gratulerer Ikke mye som gjenstår for å få en lekker E36 her nei. Personlig ville jeg fått tak i en M3 bakfanger, ny eksos med rette 2x76mm stusser og en original m-tech/M3 vinge Også kanskje noen M3 felger og? Følger med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Takker! Er veldig fornøyd med bilen så langt, tross for prisen! M3 bakfanger hadde uten tvil vært det flotteste på denne! Men som student har jeg ikke all verden med penger for tiden, så spørs om det blir M3-look diffusor i første omgang, så heller M3 bakfanger med tiden Vingen tror jeg forblir den samme en stund videre Når det gjelder M3 felger måtte det isåfall vært av denne typen, men kunne blitt stilig det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Utrolig pent med rød e36 coupe! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Takker! Sent from my XT910 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Noen her inne som har bilder av E36 coupe med 17" silvertrack eller hypertrack felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Tok meg en runde i photoshop og fjernet rutesenkeren, kortet ned endestussen, "lakka" leppa sort og satte på noen BBS LM felger Resultatet! mr.Wreckless og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hadde vært stilig med gullfarget senter på denne, og for all del, slipp den laaangt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Tok meg en runde i photoshop og fjernet rutesenkeren, kortet ned endestussen, "lakka" leppa sort og satte på noen BBS LM felger Resultatet! [ Bilde ] PERFEKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Hadde vært stilig med gullfarget senter på denne, og for all del, slipp den laaangt ned Skulle gjerne senket den mer, men med de dårlige veiene jeg har her kan ikke bilen vær lavere enn den er nå...ellers blir det et oppskrapt understell...og det liker vi ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Sjå her ja.. fått dej tråd me.. Blir bra ditte.. fått lakka lista å diffuseren no da.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Pen bil du har fått deg Gratulerer! Bilen på photoshop bilde er perfekt etter min mening/smak! ;D Greit Høyde, felger og resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Sjå her ja.. fått dej tråd me.. Blir bra ditte.. fått lakka lista å diffuseren no da.? Japp...vikti me tråd! Hekje sett so masse på diffuseren å lista enda, fe sjå om d blir m3 look diffuser fyrst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Hei! Idag prøvde jeg noen 18" TSW catalunya felger på bilen, siden vi kun hadde tilgjengelige 2stk bakfelger ble det litt bredt framme (225). Slenger ut noen bilder! Hva syns dere? Personlig syntes jeg de var kledelige til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Synst dei kledde bilen godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå