BMW E30 325 Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Har jeg ikke sett, takk:) ja, den orginale er svin dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Da ble det dekk på 2 av felgene! Klaring ved full sving: Bak: Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Liiiker inpresset på disse? BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 2 minutter siden, williamwiers skrev: Liiiker inpresset på disse? Synes det ble ganske greit! Var litt redd for at det skulle være for lite klaring til hjulbuene 17X8" ET15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 så jo kjempe bra ut! gleder meg til å se litt ordentlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 15 timer siden, Freakshow skrev: så jo kjempe bra ut! gleder meg til å se litt ordentlige bilder Får dessverre ikke tatt noen skikkelige bilder da jeg ikke har emblem eller framfanger til bilen liggendes her, men det kommer vell med tiden Her er noen bilder i dagslys vertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 Telefonen mer eller mindre ferdig! Montert og testet med å ringe ut. Eneste som står igjen er å finne plass til mottakerboksen i bagasjerommet og antenne Plassering i midtkonsoll: Prøvde å koble opp MUTE funksjonen på stereoen, men dette gikk ikke...får heller se på det en annen gang, hadde vært greit å ha... Mørkebilde av interiør Så har jeg fått embleme til felgene, slik ble det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Detta tror jeg blir meeget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Fett, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 Morro med litt slik ekstrautstyr, skal sies det fungerte ganske greit å snakke i denne og Fikk faktisk stilt inn språket til norsk! Men vil etterhvert få montert mute funksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 (endret) Dette har skjedd siden forrige update: Mazda bremsene ble solgt pga. innfestingene ble rett mot hverandre, så eventuelt måtte caliperet flyttes opp eller ned. Sannsett skulle det gå fint å lage til adaptere å modifisere litt, men så har jeg igrunnen nok småprojekter liggendes, så jeg fant ut salg var det greieste Telefonen fungerte strøkent helt til jeg greide å aktivere en slags tastelås. Har googlet mye rundt samt snakket med bmw-forhandler og det ligger ann til at jeg må skifte bagasjeromsmodulen, samt jeg og sikkert må skifte telefonrøret siden jeg skadet koblingen ned i utløserboksen. Si ifra viss noen vet om noen med en delebil som har telefon, eller liggendes telefonutstyret! Endret Februar 27, 2016 av BjornarHS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Ahh kjedelig med den telefonen. Når jeg tenker meg om så har der vært telefon i min e34 og lurer på om jeg ikke skal ha det etterhvert jeg og. Stilig original ting. Ble fint med felga btw. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 21 minutter siden, sveigis skrev: Ahh kjedelig med den telefonen. Når jeg tenker meg om så har der vært telefon i min e34 og lurer på om jeg ikke skal ha det etterhvert jeg og. Stilig original ting. Ble fint med felga btw. . Veldig, testet med fabrikkodene og uten hell, men men, det skal vertfall virke igjen etterhvert Hvis det har vært telefon der før, og elnettet ligger klart, så er det ganske enkel, og heller ikke særlig dyr ting å lage til igjen! Skal sies desse telefonene fungerer overraskendes bra Hadde og bilen ut for en vask nettopp, ikke det at den var så skitten, men lagt seg endel støv og skitt på den mens den har stått inne, greit å få av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 Noen som har formeninger om sorte "N" merker? Har igrunnen aldri hatt noe sansen for desse, men hellet litt over i det siste, kansje noe med nye felger med mørkt senter ? Skulle sannsett bare photoshoppet et bilde av bilen med desse, men har ikke photoshop på denne maskinen, så det for holde med et bilde fra nettsiden til nmerker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Svarte N-merker gjør utrolig mye. Ser veldig cleant ut i forhold, og svart går jo fint med alle farger, mens blå fort krasjer [ Si ifra om jeg skal fjerne bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå