BjornarHS Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 Vingen ble klar! Ble lav-position Så da er bilen klar for bmwccn imorgen! Ble lagt 2-sidig tape under underbrettet: bimmerfun, williamwiers, Khaugen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 (endret) 6 timer siden, Gabz skrev: Strøkent! Tusen takk! Her kommer noen bilder fra helgen og BMWCCN M&R treffet!For den som skulle være interessert i å se flere bilder fra treffet finnere dere det her!: Endret Mai 2, 2016 av BjornarHS Bendik Kjellevold, O.D, Jokkke og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Aldeles nydelig!! interiøret er jo bare kronen på værket hvilken farge er den lilla coupe'n? Så så mørk ut for techno/daytona/madeira å være 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 E ein flott bil du ha, men du må slenga på heveklossane med ein gang 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 10 timer siden, williamwiers skrev: Aldeles nydelig!! interiøret er jo bare kronen på værket hvilken farge er den lilla coupe'n? Så så mørk ut for techno/daytona/madeira å være 🤔 Er orginal 3.0 M3 i daytona-violett, fargen viser nok litt dårlig pga. vanskelig fotolys :/. Har og lilla vader-interiør i denne! Her er et bilde fra treffet side ved side som kanskje viser litt interiørfargen Skal sies eieren har montert mye kult orginalutstyr på denne! 9 timer siden, RF91 skrev: E ein flott bil du ha, men du må slenga på heveklossane med ein gang 😉 Hehe..heveklossene har jeg igrunnen slått litt fra meg, dette mye pga. skal jeg få de til å passe perfekt så må jeg begynne å utvide/flytte hullene i luken grunnet dårlig passform på klossene..:/ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Så bilen din på 1mai, like imponerende som på bilder de u orginale vingene med klosser er et helvette, men sparkel, og litt borring fikser det meste. Venter på en fra lakk selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 9 timer siden, diohrvik skrev: Så bilen din på 1mai, like imponerende som på bilder de u orginale vingene med klosser er et helvette, men sparkel, og litt borring fikser det meste. Venter på en fra lakk selv Takk så mye! Ja..sparkel var ikke en plage med min, men hullene passet dårlig over enns.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 På min, og på compacten til halfdan var det også slik at hullene stemte dårlig, så vi flytta dem så godt vi kunne, og la i sparkel for å få bra passform det ble kanll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 On 11.5.2016 at 12.44, diohrvik skrev: På min, og på compacten til halfdan var det også slik at hullene stemte dårlig, så vi flytta dem så godt vi kunne, og la i sparkel for å få bra passform det ble kanll Måtte bare teste min igjen..gikk faktisk ganske greit å montere likevell! Litt dårlig passform på høyre side, men overkommelig... Når kommer til selve vingen vet jeg ikke...må ærlig si jeg synes det ble litt for høyt.. Bildene får tale: Bendik Kjellevold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Går det an å droppe klossen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 3 minutter siden, Thundercoil skrev: Går det an å droppe klossen? Jepp..bare å fjerne, noe jeg mest sannsynlig kommer til å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Hadde vært kjekt å se bilder av det Tror det blir en del bedre da. Hvert fall etter min smak. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 7 timer siden, Thundercoil skrev: Hadde vært kjekt å se bilder av det Tror det blir en del bedre da. Hvert fall etter min smak. Hehe. Ligger bilde av det lenger oppe i tråden, monterte vingen uten klosser for rundt 2 uker siden, men av nysjerrighet måtte jeg bare teste med klosser Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 Haha. Der ser du! Trodde jeg hadde fått med meg alt her inne Men på de bildene lenger oppe så vingen veldig lekker ut! Helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå