bmwtussan Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Se der ja. Så jo pen ut denne da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Fett med 3,8 sedan ! Du har for mye penger john Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 du begynner å ha en ganske grom bil sammling du nå grattis med M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Grattis så mye nok en gang med en grom vogn! Så en rød E34 touring der borte en dag uten skilter. Er det 525'en du nevner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 flott bil! fint å se at noen andre har lidenskap for gamle e34'er og samler på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Grattis så mye nok en gang med en grom vogn! Så en rød E34 touring der borte en dag uten skilter. Er det 525'en du nevner? Det er 525'n ja. Den blir nok litt nedprioritert nå, så hvis noen vil forbarme seg over den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Så bra ut "ny" bilen ja. Nå må du få ut noen bilder med de andre felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Jada;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Gratulerer med ny grom M-bil, John! Tar vel ikke lang tid før det blir skilter på denne... hehe. Har ikke regnet noe på det enda, men det kan hende alternativ beregning lønner seg på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Tøft. E34 som gjelder skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 jobber meg oppover............ e39 neste ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Gratulerer med ny grom M-bil, John! Tar vel ikke lang tid før det blir skilter på denne... hehe.Har ikke regnet noe på det enda, men det kan hende alternativ beregning lønner seg på denne. Tjaaa, det kan jo hende Den blir uansett satt bort nå for fjerning av alle ujevnheter i karr og evnt rust, og gjort klar for hellakering. Tenkte jeg skulle lakke den i hvit flake eller perlemor selvfølgelig ikke, denne blir original diamantsvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Synes bbs felgene er meget pen på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Gratulerer med nok en fin bil John! Hentet ut 540n eller? Da jeg tok ut min, så stod nå ihvertfall 540n der hel og pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 En herlig bil dette, rett og slett fantastisk jobber meg oppover............ e39 neste ) NEI!! E34 har jo så mye mer sjarm enn E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå